اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خبر داد

راه‌اندازی 11 کلینیک مشاوره در مدارس آذربایجان‌ غربی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ‌و ‌پرورش آذربایجان ‌غربی گفت: 11 کلینیک مشاوره در مدارس استان در راستای اجرای طرح تحول اجتماعی را‌ه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 11 کلینیک مشاوره در مدارس آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم سعید شعبانلو شامگاه امروز در هشتمین جلسه شورای آموزش ‌و ‌پرورش آذربایجان ‌غربی اظهار داشت: اعزام 481 روحانی به مدارس  در راستای همکاری برای نهادینه‌سازی و توسعه شبکه مدارس استان از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط این اداره‌کل انجام گرفته است.

وی افزود: این تعداد روحانی در مناسبت‌های دینی مختلف به مدارس شهری و روستایی سراسر استان اعزام شدند.

شعبانلو ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش احکام ویژه مدارس متوسطه به تعداد 1280 نشست از دیگر اقداماتی است که در راستای عملی‌کردن طرح تحول اجتماعی در آموزش ‌و ‌پرورش استان انجام شده‌ است.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی برگزاری کلاس‌های آموزشی خانواده، اجرای طرح بشری و طرح در مسیر فردا را از برنامه‌های موفق این اداره کل برشمرد که در سال‌ جاری تحصیلی به مرحله اجرا درآمده ‌است.

این مسئول در ادامه با اشاره به سایر اقدامات انجام‌گرفته در استان در آموزش و پرورش آذربایجان ‌غربی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن‌ کریم بیش از 140 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد بیشتر از سهمیه ابلاغی به این استان بوده است.

معاون تربیت‌ بدنی آموزش ‌و‌ پرورش آذربایجان ‌غربی نیز در این نشست گفت: هم‌اکنون در آذربایجان ‌غربی 66 سالن ورزشی سرپوشیده شهری و 34 سالن روستایی در اختیار مدارس قرار دارد تا برنامه‌های ورزشی خود را در آنها برگزار کنند.

مهدی اسدی اضافه کرد: بیش از 25هزار دانش‌آموز پسر و بیش از 24 هزار دانش‌آموز دختر در مقطع چهارم ابتدایی در طرح طناورز که شامل 18 مهارت طناب‌زنی است، شرکت کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 30هزار دانش‌آموز آذربایجان ‌غربی به صورت رسمی در مسابقات کشور در رشته‌های مختلف ورزشی شرکت می‌کنند.

در این جلسه اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در موضوعات مختلف آموزش و پرورش استان پرداختند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول