اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل:

توسعه کلینیک‌های مددکاری پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل گفت: توسعه کلینیک‌های مددکاری اجتماعی سبب ارتقای توانمند‌سازی افراد شده که در استان اردبیل با توجه به سند راهبردی برنامه‌های کلان بهزیستی پیگیری می‌شود.

توسعه کلینیک‌های مددکاری پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی شریفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در اردبیل اظهار داشت: ما توانمند‌سازی مبتنی بر ارتقای آگاهی مددجویان را در صدر برنامه‌ها قرار داده‌ایم که در این راستا احداث کلینیک‌های مددکاری و توسعه آنها با هدف ارتقای توانمندسازی افراد تحت پوشش و خانواده‌ها از نظر اقتصادی، آموزشی و اشتغال مدنظر ماست.

وی بیان داشت: سازمان بهزیستی در راستای تحقق اهداف کلان دولت در برنامه‌های توسعه‌ای و در اجرای آرمان‌های الهی و انسانی و انجام وظایف خود مبنی بر ارائه خدمت به همنوعان، طرح‌ها و پروژه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از این طریق شرایطی فراهم آوریم که همه افراد معلول در جامعه از فرصت‌های برابر زندگی برخوردار شده و به آنان فرصت داده شود تا استعدادهای خلاق خود را شکوفا سازند.

شریفی به افتتاح مراکز مشاوره اشاره کرد و آن را گامی در جهت کاهش طلاق، اعتیاد، فرار از منزل و از هم پاشیدگی خانواده دانست.

این مسئول یادآور شد: توسعه کلینیک‌های مددکاری سبب توانمند‌سازی افراد و خانواده‌ها به لحاظ اقتصادی، آموزشی و اشتغال می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل بیان داشت: تاکنون 13 واحد مسکن مددجویی در شهرستان اردبیل با هزینه 20 میلیارد و 80 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

شریفی به دیگر پروژه های افتتاح شده در بهزیستی اردبیل اشاره کرد و افزود: مرکز مشاوره تربیتی نخستین با اعتبار 40 میلیون ریال، کلینیک مددکاری اجتماعی آفاق با اعتبار 90 میلیون ریال و مرکز سالمندان آتا با اعتبار 150 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در شهرستان اردبیل افتتاح شده است.

این مسئول با اشاره به بهره‌برداری از مراکز سالمندان این فضاها را مکانی امن برای سالمندان و تکریم سالمندان و کاهش مشکلات خانواده‌ها در نگهداری از آنها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: فعالیت‌های بهزیستی در راستای حمایت از افراد معلول و خانواده‌ها در کاهش مشکلات زندگی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش امید به زندگی و رسیدن به رفاه و خودکفایی آنها می‌باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول