اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارائه خدمات متنوع پزشکی

کلینیک فوق‌تخصصی پارس‌آباد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: با هدف ارائه خدمات مطلوب و مناسب پزشکی و حوزه سلامت و درمان کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی شهرستان پارس‌آباد راه‌اندازی شد.

کلینیک فوق‌تخصصی پارس‌آباد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در پارس‌آباد برگزار شد، فرماندار این شهرستان در سخنانی گفت: این کلینیک به همت جمعی از پزشکان و فعالان حوزه سلامت با سرمایه‌گذاری 100 میلیون تومان اعتبار تأسیس و راه‌اندازی شده است.

ولی کریمی افزود: در این کلینیک 23 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند و سعی می‌شود شایسته‌ترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی به بخش‌های مختلف این کلینیک نظیر قلب، داخلی، جراحی عمومی، چشم‌پزشکی، پوست، ارتوپدی، گوارشی و ... اشاره کرد و اظهار داشت: در این مرکز درمانی خدمات سونوگرافی، رادیولوژی، کاردیوگرافی و دیگر مجموعه‌های خدمات‌رسان بهداشتی، درمانی نیز راه‌اندازی شده است.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش فوق‌تخصصی بیمارستان امام پارس‌آباد که همزمان با این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد 17 تخت بستری با 100 میلیون تومان اعتبار در بخش‌های فوق غدد و گوارشی راه‌اندازی شده که بیماران می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

کریمی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که بیمارستان امام این شهرستان به ظرفیت 200 تخت با پیشرفت بیش از 40 درصدی در حال انجام است، تصریح کرد: قرار است با تأمین اعتبار و تا پایان دولت دهم این بیمارستان تکمیل شده و مقدمات راه‌اندازی آن بهتر فراهم شود.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان پارس‌آباد به محدود بودن مراکز خدماتی در حوزه بهداشت، درمان و پزشکی اشاره کرد و ادامه داد: ما انتظار داریم متناسب با جمعیت و مراجعه بیماران به مراکز درمانی و پزشکی پارس‌آباد توسعه بخش‌های مختلف را نیز شاهد باشیم.

وی توجه به دو حوزه امنیت و سلامت را از اصلی‌ترین نگرش‌ها و نگاه‌های زیربنایی به حوزه پیشرفت و توسعه منطقه یاد کرد و بیان داشت: اگر دو بستر یاد شده به خوبی فراهم شود هم شتاب توسعه اتفاق می‌افتد و هم برخی از مشکلات و گرفتاری‌ها و نگرانی‌ها در حوزه خدمات‌رسانی به مردم برطرف می‌شود.

کریمی اضافه کرد: در حیات دولت خدمتگزار نهم و دهم یک جهش خوبی را در شاخص‌های سلامت در این شهرستان شاهد بودیم و با تأمین زیرساخت‌هایی همچون آب شرب سالم و رعایت مبانی مختلف بهداشتی یک ضریب امنیت بیشتر را در حوزه سلامت و بهداشت شاهد و ناظر هستیم.

* کشف 33 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد عصر امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سخنانی از کشف 33 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارس‌آباد خبر داد.

ولی کریمی با اعلام این‌که این میزان سوخت قاچاق شامل گازوئیل و مقداری نیز بنزین بوده است، گفت:‌ در 10 ماه امسال 400 گرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شده و سوداگران مرگ نیز با تلاش مأموران انتظامی پارس‌آباد دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 300 نفر نیز در این ارتباط با عنوان قاچاقچی، توزیع‌کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شده‌اند، افزود: دستگیرشدگان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کریمی در ادامه به ترانزیتی بودن منطقه و وسوسه برخی از صاحبان کامیون برای قاچاق سوخت و مواد دیگر نفتی تصریح کرد: اغلب سوخت قاچاق دستگیر شده از تانکر سوخت‌رسان یک تبعه آذری به دست آمده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با همکاری و همدلی بیشتر مبادی ورودی و خروجی شهرستان تحت کنترل درآمده و کار نظارت به شکل مطلوب انجام شود.

فرمانده انتظامی پارس‌آباد نیز در این جلسه به دستگیری چهار سارق حرفه‌ای و یک قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر در پارس‌آباد اشاره کرد.

علی درویشی اضافه کرد: این افراد در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با استفاده از توان اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی از عموم مردم خواست تا موارد مشکوک را در زمینه قاچاق مواد مخدر و دیگر تحرک قاچاقچیان با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول