اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته سلامت

کلینیک طب سالمندی در زاهدان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در دومین روز از آغاز هفته سلامت، کلینیک طب سالمندی در زاهدان افتتاح شد.

کلینیک طب سالمندی در زاهدان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، منصور شکیبا اظهار داشت: سالمندان شهروندان ارشد هر جامعه هستند و باید شرایط لازم برای زندگی بهتر سالمندان در جامعه فراهم شود.

وی افزود: به همین منظور کلینیک طب سالمندی در مرکز بهداشتی درمانی سید الشهدا زاهدان افتتاح شده که در طول هفته سلامت از ساعت هشت صبح تا 12 خدمات درمانی، مشاوره، آزمایشگاه و آموزش‌های خود مراقبتی را توسط پزشکان متخصص به صورت رایگان به افراد بالای 60 سال ارائه می‌کند.

وی از افتتاح نمایشگاه هفته سلامت و پارک سالمندی در محل پارک شادی‌های زاهدان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 31 غرفه مختلف از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان ایرانگردی و جهانگردی خدماتی از جمله مشاوره و برنامه‌های آموزشی را با توزیع بروشور و سی دی‌های آموزشی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

شکیبا بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه مسابقات ورزشی ویژه سالمندان و پخش فیلم‌های سینمایی و آموزشی از طریق سینمای شهری نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در طول هفته سلامت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول