اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر بهداشت

پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در مهریز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی به صورت ویدئوکنفرانس با وزیر بهداشت و درمان، پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی حضرت ابوالفضل‌العباس در مهریز افتتاح شد.

پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در مهریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، ظهر امروز در مراسمی که به صورت ویدئوکنفرانس از مرکز استان یزد برگزار شد، با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان مهریز از یک سو و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از سوی دیگر، پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی حضرت ابوالفضل‌العباس در مهریز افتتاح شد.

سیدرسول محسن‌زاده، مدیر بیمارستان حضرت فاطمةالزهرا(س) مهریز در مورد این واحد درمانی اظهار داشت: پلی‌کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی حضرت ابوالفضل‌العباس با مساعدت خیر حاج میرزا محمد حاج‌قاسمی‌سریزدی احداث شده است.

وی افزود: تاکنون 1.5 میلیارد تومان برای احداث ساختمان و تجهیزات جزئی آن با مساعدت این فرد خیّر، اعتبارات سفر ریاست جمهوری و سایر منابع دولتی هزینه شده است که برای تکمیل آن به یک میلیارد تومان دیگر نیز نیاز است.

محسن‌زاده عنوان کرد: این ساختمان در زیربنای هزار و 600 مترمربع شامل 20 مطب پزشک متخصص و فوق‌تخصص شامل واحدهای پاراکلینیک از جمله سونوگرافی، رادیولوژی، اکو و تست ورزش، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، سنجش تراکم استخوان، آندوسکوپی و سایر بخش‌های پاراکلینیکی است.

این مرکز در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع و زیربنای هزار و 600 مترمربع احداث شده است.

وزیر بهداشت امروز با حضور چند ساعته خود در استان یزد از 22 طرح درمانی و بهداشتی به صورت مستقیم یا از طریق ویدئو کنفرانس بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول