اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی برازجان خبر داد.

احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن امشب در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در جوامع پیشرفته توجه ویژه‌ای به مسایل بهداشتی می‌شود و رشد شاخص‌های بهداشتی از مهم‌ترین عوامل توسعه‌یافتگی به شمار می‌رود.

وی افزود: در دشتستان و با همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مسئولان دشتستان اقدامات ارزنده‌ای طی 2 سال گذشته برای بهبود وضعیت بهداشتی انجام شده و روز به روز نیز شاهد بهبود وضعیت بوده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این کلینیک منحصر به فرد و بسیار مجهز در تیرماه امسال آغاز می‌شود و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از این کلینیک باشیم.

کهن به تعدادی از پروژه‌های در دست اجرای دشتستان در حوزه بهداشت اشاره کرد و اذعان داشت: احداث آموزشگاه بهورزی، احداث مرکز مشاوره رفتاری، احداث مرکز بهداشتی درمانی امام سجاد(ع) برازجان و احداث مرکز بهداشتی درمانی ولی‌عصر(عج) برازجان از جمله طرح‌هایی است که امسال انجام می‌شود.

وی از احداث 4 باب اورژانس جاده‌ای در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: احداث مرکز بهداشتی تنگ‌ارم، احداث 4 خانه بهداشت روستایی در روستاهای دشتستان و تکمیل و بازسازی مراکز درمانی نیز از جمله برنامه‌های در دست اجرای شبکه بهداشت دشتستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از بهره‌برداری از بیمارستان جدیدالاحداث برازجان در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: این بیمارستان در مهر ماه امسال توسط سازمان مسکن و شهرسازی استان تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌شود و با تجهیز این بیمارستان در نیمه دوم امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کهن افزود: برای رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی از همه دستگاه‌ها و نهادها انتظار داریم همکاری مطلوبی با شبکه بهداشت داشته باشند تا شاهد سلامتی و رفاه و آسایش شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول