اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

موافقت محیط زیست با مکان جدید پالایشگاه نفت مازندران

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از موافقت محیط زیست با مکان جدید احداث پالایشگاه نفت مازندران در بهشهر خبر داد.

موافقت محیط زیست با مکان جدید پالایشگاه نفت مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر سیدعلی‌اکبر طاهایی در حاشیه دومین دیدار مردمی خود با بهشهری‌ها در جمع خبرنگاران گفت: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های بسیار، یکی از قطب‌های مهم اقتصادی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پیوستن مازندران به یک استان نفت و گاز، درباره آخرین وضعیت پالایشگاه نفت مازندران تصریح کرد: محل احداث پالایشگاه در منطقه حسین‌آباد بهشهر مورد پرسش بود، مکان جدیدی جانمایی و سرانجام مورد موافقت محیط زیست قرار گرفت که باید عملیات اجرایی آن آغاز شود.

* اختصاص زمین منابع ملی به دانش‌آموختگان کشاورزی

طاهایی در ادامه سخنان خود از اختصاص 6 هزار هکتار زمین منابع ملی به دانش‌آموختگان بخش کشاورزی، شیلات، گردشگری و منابع طبیعی گفت و اینکه واگذاری زمین‌ها رایگان است.

وجود بزرگ‌ترین و موثرترین بندر شمال کشور، داشتن پروژه‌های مهم در بخش عمران، راه‌های ارتباطی و فرامنطقه‌ای، ثبت جهانی پارک ملی عباس‌آباد، وجود تالاب بین‌المللی و جزیره میانکاله از مواردی بود که استاندار مازندران به عنوان مزیت‌های شهرستان بهشهر برشمرد.

نماینده عالی دولت در مازندران از مصوباتی مانند احداث خانه علم که نیازمند اعتبار ویژه‌ای است همچنین دسترسی جاده بهشهر به دریا گفت و اینکه در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران درباره آنها با رئیس جمهور گفت‌وگو می‌کند.

وی در پایان اذعان داشت: جاده دسترسی بهشهر به دریا که از میانکاله می‌گذرد و فرمانداری، شهرداری و شورای شهر بهشهر بسیار پیگیر آن هستند، دارای ملاحظات زیست‌ محیطی است، مطالعات آن به دانشگاه شهید بهشتی واگذار شده و در دست اقدام است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول