اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز سلامت کار پالایشگاه جم خبر داد

راه‌اندازی 11 بخش مجهز در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سلامت کار پالایشگاه جم از راه‌اندازی 11 بخش مجهز و استاندارد در این مرکز خبر داد.

راه‌اندازی 11 بخش مجهز در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم فرهاد محرابی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به سلامت و رفاه کارکنان شرکت گاز از مهم‌ترین اولویت‌های پالایشگاه جم است.

وی با اشاره به اهمیت مرکز سلامت کار این پالایشگاه افزود: امکانات و تجهیزات جدید مرکز سلامت کار در این شرکت توسعه یافته و این مرکز را به یکی از مجهزترین کلینیک‌های سلامت کار در سطح منطقه تبدیل کرده است.

محرابی خاطر نشان کرد: آزمایشگاه مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم نیز به شکل کامل تجهیز شده و با نصب دستگاه اتوآنالیزر و سایر تجهیزات مورد نیاز امکان انجام تمام آزمایشات بیوشیمیایی در آزمایشگاه وجود دارد. 

رئیس مرکز سلامت کار پالایشگاه جم از راه‌اندازی 11 بخش مجهز و استاندارد در این مرکز خبر داد و تصریح کرد: بخش‌های بستری موقت، اورژانس 1 و 2 ، داروخانه، پزشک، دندانپزشک، شنوایی سنجی، آزمایشگاه، بهداشت محیط و حرفه‌ای و بایگانی و طب صنعتی در این مرکز فعال است.

وی از انجام آزمایش P.S.A در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و گفت: تمام کارکنانی که در این شرکت سن بالای 50 سال دارند باید برای انجام این آزمایش به مرکز سلامت کار فجر جم مراجعه کنند.

محرابی افزود: این کار به مناسبت هفته سلامت انجام خواهد گرفت و شروع به کار مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم برای انجام این آزمایش از روز شنبه 26 فروردین ماه جاری به مدت یک ماه خواهد بود.

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: در حال حاضر بر طبق آمار یکی از مشکلات اصلی سالمندان، بزرگی پروستات و مشکلات مربوط به آن بوده و لذا انجام این آزمایش بسیار ضروری است.

وی اظهار داشت: یکی از روش‌های اسکرینینگ(غربالگری) برای رفع مشکل مذکور انجام آزمایش P.S.A و در صورت نیاز سونوگرافی پروستات است که در همین راستا کارکنان بالای 50 سال مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

محرابی گفت: خوشبختانه ارتقاء سطح سلامت عمومی و افزایش میزان امید به زندگی سالمندان در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشور عزیزمان ایران رو به افزایش است.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان جهانی بهداشت(W.H.O) شعار امسال خود را سالمندی و سلامتی ـ زندگی سالم و طول عمر بیشتر انتخاب کرده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول