اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز:

25 درصد گاز کشور توسط ‌پالایشگاه فجر جم تامین می‌شود‌

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: پالایشگاه فجر جم از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 25 درصد گاز کشور توسط این پالایشگاه تامین می‌شود.

25 درصد گاز کشور توسط ‌پالایشگاه فجر جم تامین می‌شود‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهدی جمشیدی‌دانا بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از کارگران نمونه تعمیرات اساسی پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 25 درصد گاز کشور توسط این پالایشگاه تامین می‌شود.

وی افزود: در سال جهاد اقتصادی در پالایشگاه جم شاهد تولید حداکثری با رعایت مسایل ایمنی بودیم و به فضل خدا این روند در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز خاطر نشان کرد: تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها امری مهم و لازم است و در پالایشگاه جم نیز انتظار داریم در کمترین زمان ممکن محقق شود.

جمشیدی‌دانا بر رعایت مسایل ایمنی ‌حین انجام کار تعمیرات اساسی تاکید کرد و یادآور شد: تعمیرات اساسی ایمن و بی‌دغدغه در پالایشگاه مانند دیگر پالایشگاه‌های کشور برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی اذعان داشت: امیدوار هستیم تعمیرات اساسی سال 91 در پالایشگاه فجر جم نیز به گونه‌ای پیش برود که مانند سال 90 زمستانی افتخارآمیز با حداکثر تولید پیش رو داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم نیز در جمع بزرگ کارگران این شرکت گفت: استمرار تولید در این پالایشگاه نتیجه تعلق خاطر کارگران به وظایفی است که بر‌ عهده آنها گذاشته شده است.

رحیم اسلامی افزود: کارگران شرکت پالایش گاز فجر جم، همواره خلوص نیت و عشق به کار داشته‌اند و بخش زیادی از موفقیت‌های پالایشگاه نیز نتیجه تلاش خالصانه کارگران است.

وی خطاب به کارگران تاکید کرد: هیچ سهل‌انگاری و عدم رعایت موارد ایمنی را از سوی کارگران تحمل نخواهیم کرد و در این ارتباط با بی‌رحمی هر چه بیشتر با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول