اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه اول و پنجم پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه اول و پنجم پارس جنوبی خبر داد.

افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه اول و پنجم پارس جنوبی

علی‌اکبر شعبان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با تبریک سال نو اظهار کرد: نوروز سر آغاز رویش و بالندگی طبیعت است که شکوه زندگانی را در قامت بلند انسانیت نوید می‌دهد و با تحولی در قلب‌ها، تدبیری در کارها، تغییری در حال‌ها و تبدیلی در جان‌ها همراه است.

وی افزود: پارس جنوبی از مهم‌ترین و بزرگترین مناطق نفت و گاز کشور است و در سالی که پشت سر گذاشته‌ایم در این منطقه مهم اقدامات مهمی در راستای رشد و توسعه کشور انجام گرفته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که با عنایات خود موجبات سربلندی و افتخارآفرینی این مجتمع را در عرصه تولید فراهم آورد و سالی توأم با سربلندی را رقم زد.

شعبان‌پور از ثبت شاخص‌های مهم و ارزشمند در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: کاهش زمان تعمیرات اساسی، حذف مینی SD پالایشگاه دوم، اجرای طرح دائم پالایشگاه چهارم و کاهش مصرف انرژی و فلرینگ از جمله این شاخص‌هاست.

وی از افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه اول و پنجم پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: تلاش در راستای بومی‌سازی تولید مواد شیمیایی به منظور قطع وابستگی، موفقیت‌های کسب شده در اجرای نظام پیشنهادات و همچنین ثبت 60 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در راستای تداوم تولید حداکثری از مخزن مشترک و تحقق اهداف والای جهاد اقتصادی نیز از دیگر شاخص‌های مهم امسال است.

این مسئول یادآور شد: همه مدیران، مسئولین، کارشناسان و کارکنان رسمی و پیمانکاری شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 90 تلاشی مضاعف داشتند و امیدوارم در سال جدید نیز با همت و تلاش همکاران عزیز در راستای افزایش تولید با رعایت استانداردهای ایمنی به منظور نیل به اهداف شرکت ملی گاز ایران اهتمام ورزیم.

شعبان‌پور افزود: با وجود تحریم و تهدید دشمنان نظام اسلامی شاهد موفقیت‌های بی‌شماری در عرصه نفت و گاز کشور هستیم و امیدوار هستیم این روند موفقیت‌آمیز تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول