اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد تدارکات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم:

تحریم‌ها در مسیر پیشرفت پالایشگاه جم خللی وارد نکرده است

خبرگزاری فارس: رئیس واحد تدارکات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: تحریم‌ها در مسیر پیشرفت پالایشگاه جم خللی وارد نکرده است.

تحریم‌ها در مسیر پیشرفت پالایشگاه جم خللی وارد نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حمید فاضل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی‌رغم تحریم‌های دشمن، تمامی کالاهای ضروری برای استفاده در قسمت‌های مختلف پالایشگاه تامین شده است.

وی افزود: تصفیه گاز و روند رو به رشد آن در فصل سرما حاکی از موجودی تمامی قطعات مورد نیاز در سطح شرکت است و ما در این راه تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.

فاضل تصریح کرد: بخش تدارکات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم به‌عنوان زیر مجموعه‌ای از امور کالا و با هدف تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای تداوم اهداف شرکت با تمام توان بالقوه و بالفعل خود و با حفظ صیانت از ارزش‌های نظام مشغول به انجام وظیفه است.

رئیس واحد تدارکات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: با تعاملی که با سازندگان و فروشندگان متعهد داخلی در راه تأمین کالا وجود دارد و همچنین تولید بخش مهمی از کالاها در درون شرکت، تاکنون موفق بوده‌ایم گام‌های بزرگی برداریم.

فاضل اذعان داشت: تجارب کارکنان و تعهد و تخصص آنها در این بخش و با مدیریت کردن فعالیت‌های تدارکاتی و بکارگیری راهکارهای منطبق با قوانین جاری باعث شده است فعالیت‌های عملیاتی توأم با آرامش برای سال آتی به پیش برود.

فاضل اظهار داشت: تحریم‌ها نه تنها مشکلی را برای این پالایشگاه به وجود نیاورده بلکه باعث خودباوری، استقلال، کار بیشتر و تولید با کیفیت‌تر شده است.

وی مذاکره با تولیدکنندگان داخلی و اخذ کالاهای عمومی تولید داخل و انجام تست‌های عملیاتی برای بکارگیری آنها را از وظایف مهم امور کالای شرکت دانست و تصریح کرد: مذاکره با بازرگانان معتبر داخلی در راستای تأمین کالاهای تخصصی همواره مورد توجه این پالایشگاه است.

رئیس واحد تدارکات کالای شرکت پالایش گاز فجر جم، ارائه نقشه‌های قطعات و تجهیزات برای ایجاد شناسنامه کالا به تولیدکنندگان معتبر داخلی و اخذ نمونه و تست عملیاتی و دعوت از تولیدکنندگان معتبر و متعهد داخلی از سایت‌های عملیاتی و اجازه بازدید از دستگاه‌های حیاتی و هم‌اندیشی برای ساخت قطعات حساس را از دیگر اقدامات این واحد دانست.

فاضل یادآور شد: متخصصین این شرکت نیز به سایت‌های سازندگان معتبر داخلی برای برون رفت از عدم تأمین بعضی از قطعات کمیاب اعزام می‌شوند و مذاکره با واسطه‌گران داخلی و خارجی به منظور تأمین برخی از کالاهای شیمیایی و تأمین به موقع آنها به خوبی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول