اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز خبر داد

حضور پالایشگاه جم در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز از حضور فعال پالایشگاه فجر جم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد.

حضور پالایشگاه جم در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهدی جمشیدی‌دانا بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و کارشناسان و کارکنان پالایشگاه جم اظهار داشت: در سال تولید ملی وظیفه شرکت‌های پالایشی بسیار حساس است و به ویژه پالایشگاه فجر جم نقش مهمی دارد.

وی افزود: سال گذشته شاهد موفقیت این پالایشگاه بودیم و به فضل خدا این روند در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز از حضور فعال پالایشگاه فجر جم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد و خاطر نشان کرد: کارشناسان پالایشگاه فجر جم می‌توانند از این فرصت ایجاد شده در راستای شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی برای ساخت و تولید اقلام مورد نیاز برای شرکت استفاده کنند.

جمشیدی‌دانا تصریح کرد: در این راستا نیاز است که پالایشگاه فجر جم نیز مانند دیگر پالایشگاه‌های کشور به صورت مکتوب و نرم‌افزاری تمام اقلام مورد نیاز خود را لیست کرده و در اختیار شرکت‌های توانمند داخلی فعال در نمایشگاه قرار دهد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز افزود: استفاده حداکثری از فرصتی که در پیش رو هست هدف اصلی ما در این نمایشگاه بین‌المللی است و نفراتی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند باید گزارش عملکرد خود را به شکل علمی ارایه دهند.

وی اذعان داشت: حضور حداکثری کارکنان متخصص و مرتبط در این نمایشگاه ضروری است و باید همه کارشناسان بیشترین استفاده را از این نمایشگاه داشته باشند و حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

جمشیدی دانا تصریح کرد: امسال همه شرکت‌های پالایشی به صورت یک غرفه به نام غرفه "مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز" در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

وی گفت: مراسم گشایش رسمی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، 28 فروردین ماه سال 91 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از روز 29 فروردین تا یکم اردیبهشت بازدید برای عموم آزاد خواهد بود.

جمشیدی‌دانا بیان کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه همکاری‌های مشترک میان شرکت‌های توانمند ایرانی و خارجی و کسب بازارهای جدید و یافتن خریداران مرتبط با صنایع نفت، گاز، پتروشیمی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: آخرین فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در سراسر جهان در این نمایشگاه مهم به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول