اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خبرگزاری فارس:

"بازار" نیازمند فرهنگ‌سازی رسانه‌ای بر مبنای الگوی اسلامی- ایرانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خبرگزاری فارس در بازدید از مجتمع‌های تجاری "الماس شرق" و "وصال" در مشهد، بر لزوم فرهنگ‌سازی جدید و ارائه الگوی اسلامی، ایرانی بازار و عرصه اقتصاد در ایران تأکید کرد.

"بازار" نیازمند فرهنگ‌سازی رسانه‌ای بر مبنای الگوی اسلامی- ایرانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، "سید نظام‌الدین موسوی" مدیر عامل خبرگزاری فارس در بازدید از مجتمع‌های "الماس شرق" و "وصال" در مشهد بر لزوم حاکم شدن روح دینی و ایرانی بر بازار تأکید و با اشاره به نامگذاری سال  "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری و پیام نوروزی ایشان، انتخاب این شعار را ناشی از درایت و حکمت مقام معظم رهبری و بر اساس مقتضیات و شرایط کشور برشمرد.

 

 

 

موسوی با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در فرهنگ سازی برای اقتصاد، آمادگی این خبرگزاری را برای رونق‌بخشی، ترویج تولید داخلی و حمایت از تولیدات و سرمایه ملی اعلام کرد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: آمادگی داریم به عنوان یک رسانه تاثیرگذار، همه توان خود را در راستای افق بزرگ تمدن اسلامی، ایرانی و تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به کار گیریم.

وی با بیان اینکه دفتر خبرگزاری فارس در استان خراسان رضوی جزء یکی از فعال‌ترین دفاتر فارس در کشور است، استفاده از ظرفیت این دفتر را برای تحقق اهداف یاد شده مفید و مؤثر دانست.

موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید به ویژه سردار شهید "نورعلی شوشتری" که در تأسیس این مجتمع بزرگ نقش موثری داشت، از این که این حرکت عظیم اقتصادی توسط مردانی شکل گرفته که در عرصه جهاد و شهادت پیشتاز بوده و امروز به ضرورت نیاز انقلاب پا به عرصه سازندگی گذاشته‌اند، ابراز خرسندی کرد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس همچنین با اشاره به سهم قشر محروم جامعه از بر دوش کشیدن بار انقلاب، بر زمینه‌سازی مدیران مجتمع برای بهره‌برداری این قشر از امکانات فراهم شده تأکید کرد.

در ابتدای این نشست "سعید عباسیان" مدیر مراکز تجاری الماس شرق و وصال با ارائه گزارشی از روند تشکیل و فعالیت این مراکز تجاری، حمایت از تولید و سرمایه داخلی از یک سو و تلاش برای ارتقای فرهنگ دینی حاکم بر بازار و مراکز تجاری را از جمله اهداف و برنامه‌های این مراکز در سال‌های گذشته برشمرد.

عباسیان تأکید کرد: امسال با نام‌گذاری سال 91 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری عزم مسئولان این مجتمع عظیم اقتصادی برای پیشبرد اهداف ترسیم شده جدی‌تر شده و امیدواریم در سال جدید بتوانیم الگویی از یک بازار اسلامی، ایرانی را در شهر مقدس مشهد ارائه دهیم.

در پایان این دیدار مدیر عامل خبرگزاری فارس به اتفاق مدیر مجتمع‌های تجاری الماس شرق و وصال به بازدید از سالن‌ها و بخش‌های مختلف این دو مرکز پرداخت.

از خصوصیات و ویژگی‌های مجتمع الماس شرق باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد آن اشاره کرد. این مرکز دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده شده و دارای رینگ مرکزی طبقاتی منحصر به‌فرد در نوع ساختمان‌های تجاری است.

وجود آب‌نمای منحصر به ‌‌فرد با فناوری نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مشتریان و همچنین پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی از جمله تسهیلات رفاهی این مرکز برای مشتریان است.

مراکز تجاری الماس شرق و وصال بخشی از پروژه اقتصادی بزرگی است که در سال‌های پس از دفاع مقدس و با مشارکت جمع کثیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس تحت نام "سپاد" (سازندگی پس از دفاع) در مشهد اجرا شده است.

این شرکت با هدف مشارکت رزمندگان دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی پس از دوران جنگ پایه‌گذاری شد.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول