اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزارت ورزش:

انتقال دانش همراه با اطلاع‌رسانی در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: در کنار امر اطلاع‌رسانی باید انتقال دانش به اقشار مختلف مردم نیز در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

انتقال دانش همراه با اطلاع‌رسانی در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد

اصغر باقرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در حال حاضر بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به عنوان یکی از پرطرفدارترین اماکن مذهبی دنیا مطرح است که باید در بحث اطلاع‌رسانی نیز این مجموعه حرف اول را بزند.

وی با اشاره به فعالیت پرسنل نشریه حرم در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: فعالیت این نشریه در زمانی که تمام روزنامه‌ها و نشریات مکتوب کشور تعطیل بود بسیار قابل تقدیر است.

مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در حوزه خبر و رسانه باید به دو نکته اشاره کرد، گفت: در حال حاضر رسانه‌های فعال در کشور بیشتر حوزه اطلاع‌رسانی را مورد پوشش خود قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: با این حال در کنار امر اطلاع‌رسانی باید انتقال دانش به اقشار مختلف مردم نیز در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

باقرزاده با بیان اینکه در این زمینه نشریه حرم خوب وارد عمل شده است، خاطرنشان کرد: براساس آموزه‌های دینی و قرآنی کار اطلاع‌رسانی به هیچ وجه تعطیل بردار نبوده و تنها باید تابع اثرگذاری بهتر باشد.

وی یادآور شد: پیامبران نیز در طول تاریخ به دنبال بهترین فرصت برای انتقال رسالت الهی خود بودند که در این زمینه می‌‌توان به حضرت موسی و ابراهیم(ع) اشاره کرد.

مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: حرکت سازنده مجموعه آستان‌ قدس رضوی در تهیه و انتشار نشریه حرم قابل تقدیر و ستایش است.

وی یادآور شد: در ایام تعطیلات رغبت مردم نیز برای مواجه شدن با اطلاعات و اخبار چالش برانگیز کمتر از سایر زمان‌ها است که وجود نشریاتی چون نشریه حرم می‌تواند در تلطیف فضای رسانه‌ای این ایام تأثیر مناسبی را از خود بر جای بگذارد.

باقرزاده افزود: کار اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای یعنی کاری پویا و فعال که فارغ از هر موضوعی چون تعطیلات باید نگاهی جدی و ویژه به آن داشت تا بتوان ذائقه اقشار مختلف را به بهترین شکل ممکن و با امکانات موجود تامین کرد. 

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول