اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین:

باید اطمینان را برای سرمایه‌گذار داخلی فراهم کرد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با تأکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: باید اطمینان و آرامش را برای سرمایه‌گذار داخلی فراهم کرد.

باید اطمینان را برای سرمایه‌گذار داخلی فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عبدالعلی دربندی‌زاده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: در رابطه با موضوع حمایت از سرمایه‌گذار داخلی این موضوع اهمیت دارد که سرمایه‌گذار، سرمایه‌های خود را در داخل بانک پس‌انداز می‌کند، زیرا احساس آرامش و امنیت را بیشتر در داخل بانک لمس کرده است و باید این احساس آرامش در دیگر پروژه‌های شهری نیز به سرمایه‌گذار ارائه شود.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران از این بیم دارند که سرمایه خود را به هدر دهند، لذا به دنبال فعالیت‌ مطمئن و بی دغدغه هستند که باید برای آنها تأمین شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین عنوان کرد: در استان قزوین، 30 درصد از سرمایه‌گذاران قادر به سرمایه گذاری در استان قزوین نیستند.

وی خاطر نشان کرد: برای حل معضل نبود سرمایه‌گذار در قزوین باید طوری شرایط اطمینان و آرامش را برای سرمایه‌گذار ایجاد کنیم تا رونق اقتصادی برای سرمایه‌گذاران استان قزوین فراهم شود.

وی عنوان کرد: با تأمین خواسته‌های سرمایه‌گذار، از ورود آنان به استان‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری جلوگیری می‌شود و این مهم می‌تواند فصل جدیدی در رونق اقتصاد قزوین نیز باشد.

دربندی‌زاده در پایان بیان کرد: از هنگامی که پروژه مهرگان در قزوین شروع به فعالیت کرده است، حرکت‌های خوبی را در برنامه‌های آن مشاهده شده است که از آن جمله، اشتغال 80 درصد مهندسان در این پروژه عظیم است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول