اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

شاخصه حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراگیری مهارت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: شاخصه اصلی در تحقق شعار امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسعه و گسترش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است.

شاخصه حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراگیری مهارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران و روسای آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: ما زیر‌بنای اشتغال مولد را در کسب مهارت‌ها و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌دانیم چراکه معتقدیم بستر کار و سرمایه‌گذاری در یادگیری فنون و حرفه‌های مختلف اتفاق می‌افتد.

وی از نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین عامل در کمک به تحقق تولید بیشتر وسرمایه‌گذاری مطلوب یاد کرد و گفت: همانگونه که در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه با یادگیری مهارت و فنون مختلف اشتغال پایدار به همراه تولید کیفی اتفاق افتاده است در کشورمان نیز می‌توانیم با توجه به این الگوها و معیار‌ها بستر کار و فعالیت بهتر و کار‌آمد را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اولویت امسال این اداره کل را در تحقق شعار امسال توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ترغیب فعالان عرصه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به فعالیت بیشتر فراخواند و خاطرنشان کرد: هر چه‌قدر جوانان ما راغب به حضور در مراکز فنی و حرفه‌ای برای مهارت‌آموزی شوند به همان میزان بستر اشتغال فراهم می‌شود.

صفری ضرورت تغییر اجتماعی در سطوح مختلف جامعه را از دیدگاه قرآن کریم یادآور شد و بیان کرد: مدیریت در جامعه اسلامی بر اساس قالب اندیشه‌های ایرانی بر نگاه مکانیکی به انسان است چراکه کسب روزی حلال نیز با تحرک و پویایی افراد جامعه اتفاق می‌افتد.

این مسئول ادامه داد: با وجود اینکه کشورمان از سوی نظام‌های بیگانه مورد تهاجم سنگین اقتصادی است اما برون‌رفت اصلی از تحریم و تهدید اقتصادی تکیه بر توانمندی نیروی انسانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما باید از فرصت‌های پیش آمده در تقویت بنیه‌های اقتصادی، افزایش بستر اشتغال و کاهش تهدیدهای تورمی کوشا باشیم تا یک مجموعه موفق اقتصادی را رو به جلو شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول