اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

خودباوری باید در جامعه کارگری تسری پیدا کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: خودباوری، ایثار و شجاعت در جامعه کارگری باید تسری پیدا کند.

خودباوری باید در جامعه کارگری تسری پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در جلسه کمیته هماهنگی برگزاری مراسم هفته کار و کارگر که در محل سپاه عاشورا برگزار شد، با تشریح ابعاد جهاد افزود: اساساً جهاد زمانی مطرح است که تهدیدی مطرح باشد و فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در سال 90 در بحث جهاداقتصادی نشانگر ضرورت جهاد در عرصه‌های اقتصادی است.

وی گفت: هفته کار و کارگر ایام بسیار مناسبی است که همت و عزم و اراده کارگران و کارآفرینان را در عرصه‌های کار و تولید و تلاش نشان دهیم.

فاتح افزود: کمیته‌های 10گانه ستاد برگزاری مراسم هفته کار و کارگر هر یک در حوزه خود از ظرفیت‌های موجود در زمینه ماندگاری این ایام نقش ایفا خواهند کرد و ما بر این اساس از تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری مراسم ویژه این ایام استفاده می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: با وجود همتی که مشاهده می‌شود، به غنی‌سازی این برنامه‌ها و ماندگاری آنها همچنین فرهنگ‌سازی در حوزه کارگری اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت خودباوری در عرصه‌های کار و تلاش افزود: ما دنبال کار شایسته و فرهنگ کار هستیم و مسیر ما باید با همت و تلاش کارگران و کارفرمایان به سمتی سوق پیدا کند که تجدید قوای خودباوری، ایثار و شجاعت در جامعه کارگری تسری پیدا کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول