اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای تأمین سروستان صورت گرفت

تأکید بر حمایت از کار کارگر ایرانی

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای تأمین شهرستان سروستان، بر حمایت از کار ایرانی و ساماندهی کارگران اتباع بیگانه تأکید شد.

تأکید بر حمایت از کار کارگر ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مهاجرت و اتباع بیگانه استان فارس، در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری فارس، فرماندار سروستان و سایر اعضای شورای تأمین این شهرستان برگزار شد، بر لزوم ساماندهی اتباع افغانی مجاز و انتقال آنها به اردوگاه شهید بهشتی سروستان و دستگیری و طرد اتباع افغانی غیرمجاز در سطح شهر به استناد قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، بدون هیچ‌گونه تساهل و تسامح و با همکاری تمام دستگاه‌ها، تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه در راستای اجرای رهنمودهای پیام مقام معظم رهبری در آغاز سال 1391 و عمل به شعار «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و لزوم حمایت از کارگر ایرانی و ایجاد زمینه مناسب در راستای اشتغال کارگران ایرانی و جایگزین کردن آنان به جای کارگران اتباع خارجی تأکید شد.

غلامرضا غلامی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری فارس در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اتباع خارجی در این استان، خواستار مشارکت جدی و تعامل تمام دستگاه‌ها در ساماندهی اتباع خارجی شد.

همچنین در راستای اجرای ماده 181 قانون کار مقرر شد با کارفرمایان متخلف که اتباع خارجی غیرمجاز را به کارگیری می‌‌کنند، با همکاری مسؤلان قضایی، برخورد قانونی شود.

همچنین مقرر شد طرح جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز، تشدید شده و با رانندگان حامل اتباع خارجی غیرمجاز برخورد جدی و ضمن توقیف خودروهای متخلف به مدت شش ماه، رانندگان خودروها برای صدور حکم به قوه قضائیه معرفی شوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول