اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت‌بدنی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد

ساماندهی 1500 کارگر استان البرز در ورزش

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ساماندهی هزار و 500 کارگر فعال بخش‌های تولیدی و خدماتی این استان در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.

ساماندهی 1500 کارگر استان البرز در ورزش

جمال منصوریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: این تعداد کارگر در 12 رشته ورزشی فعالیت دارند و با حضور در مسابقات قهرمانی کارگران استان البرز فرصت حضور در مسابقات کارگران کشور را پیدا می‌کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از 20 کارخانه و واحد تولیدی در استان البرز در زمینه ورزش فعالیت مستمر دارند، تصریح کرد: تلاش داریم با رایزنی‌های لازم با مدیریت شرکت‌های مختلف استان زمینه فعال‌سازی ورزش در بین قشر بیشتری از کارگران را فراهم کنیم.

مسئول تربیت‌بدنی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز توجه کارگران و نیروی کار را به ورزش عاملی مؤثر در بالا رفتن میزان بهره‌وری دانست و گفت: خوش‌بختانه در این ارتباط شاهد علاقه‌مندی زیادی از سوی مدیران واحدهای تولیدی هستیم و آنها دوست دارند در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

منصوریار در ادامه به شرایط بزرگترین مجموعه ورزشی کارگران استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) در استان البرز از امکانات خوبی برخوردار است و در سال 90 شاهد بهره‌برداری از مانژ سوارکاری این مجموعه بودیم، ضمن آنکه استخر این مجموعه ورزشی در حال احداث است و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در اواسط امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی در پایان از تدوین تقویم ورزشی کارگران البرز در سال 91 خبر داد و گفت: در این تقویم زمان‌بندی مسابقات انتخابی استان و اعزام‌ها به مسابقات کشوری به انجام رسیده است و امیدوارم با همت کارگران شریف استان بتوانیم به نتایج خوبی در مسابقات پیش رو دست یابیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول