اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر تأکید کرد

تقویت فضای ارزشی و دینی توسط بسیج اقشار

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بر تقویت فضای ارزشی و دینی توسط بسیج اقشار در نهادها و ادارات تأکید کرد.

تقویت فضای ارزشی و دینی توسط بسیج اقشار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حبیب‌الله وفاپور ظهر امروز در دیدار با مسئولان انجمن‌های بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار کرد: در حدود 18 سازمان بسیج اقشار از جمله بسیج هنرمندان، دانشجویی، دانش‌آموزی، ورزشکاران، طلاب و ... در تشکیلات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد که تقریبا همه اقشار و اصناف جامعه را در بر می‌گیرد.

وی افزود: اقشار مختلف مانند: دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران، طلاب، هنرمندان و ... خود متولیانی در ادارات مربوط دارند ولی نقش بسیج در این بین که منجر به تشکیل بسیج اقشار شده است، تقویت فضای دینی، اعتقادی و ارزشی در آن عرصه‌هاست.

جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین یادآور شد: اگر بناست بسیج هنرمندان نمایشگاه داشته باشد، باید این نمایشگاه متفاوت از دیگر نمایشگاه‌ها باشد و رنگ و بوی ارزشی و معنوی به خود بگیرد.

وفاپور راهیان نور را یکی از محورهای اصلی دانست که باید توسط بسیج هنرمندان به آن پرداخته شود و خاطر نشان کرد: بحث تقویت فضای اعتقادی، دینی و ارزشی توسط بسیج اقشار در کنار متولیان که باید فعالیت‌های تخصصی انجام دهند بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: به طور مثال وظیفه بسیج هنرمندان است که باید با رواج منش قهرمانی و پهلوانی از دیدگاه امیرالمؤمنین و دستورات دینی به فعالیت در عرصه ورزشی بپردازد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول