اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس مجاهدت‌ها

فرماندهان بسیج در شاهرود تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: شماری از فرماندهان بسیج در شهرستان شاهرود در آیین‏های جداگانه‏ای تقدیر شدند.

فرماندهان بسیج در شاهرود تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فرمانده و شورای حوزه بسیج محلات خاتم‏الانبیاء(ص) شاهرود با حضور در منازل فرماندهان پایگاه‏ها، از زحمات آنها تجلیل کرد.

عباس‏علی کاظمی، فرمانده بسیج خاتم‏الانبیاء(ص) شاهرود در این مراسم گفت: با هدف تشویق و تقدیر از فرماندهان پایگاه‏ها و خانواده‏های آنان، در برنامه‏ریزی انجام شده از ابتدای سال جدید با حضور در منازل فرماندهان پایگاه‏ها از خانواده‏های آنان به خاطر تلاش و همت وافرشان تقدیر به عمل می‏آید.

کاظمی در ادامه اظهار کرد: با حضور در منازل فرماندهان پایگاه‏ها و با تجلیل از خانواده آنان در پشتیبانی از فعالیت‏های بسیج، هدایایی نیز به آنها تقدیم می‏شود تا تقدیری از صبر و شکیبایی و حمایت آنان از بسیج باشد.

وی افزود: تاکنون با شش فرمانده پایگاه دیدار انجام شده و بقیه دیدارها نیز با توجه به برنامه‏ریزی انجام شده در حال انجام است.

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیاء(ص) شاهرود با تأکید بر اینکه در این دیدارها بر تلاش بیشتر بر انجام مأموریت‏های بسیج تأکید می‏شود، بیان داشت: با توجه به تأکید بسیج بر انسان‏سازی و کادرسازی برای انقلاب، تلاش می‏کنیم تا با همکاری پایگاه‏ها، قدم‏های مؤثری در این زمینه برداشته شود تا موجب رضایت خداوند و ولی‌عصر(عج) و نایب بر حق ایشان باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول