اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

فعالان بسیج جامعه پزشکی رودبار تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رودبار از تجلیل 25 نفر فعالان بسیج جامعه پزشکی این شهرستان همزمان با هفته سلامت خبر داد.

فعالان بسیج جامعه پزشکی رودبار تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کیومرث عاشوری صبح امروز در مراسم هفته سلامت این شهرستان اظهار کرد: این مراسم به منظور تجلیل از فعالان عرصه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه رودبار برگزار شده است.

وی، هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از تلاش‌ها و ایثارگری‌های فعالان عرصه بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد و افزود: تجلیل از 25 نفر فعال عرصه بهداشت و درمان از دیگر اهداف این همایش است.

این مسئول ادامه داد: فعالان عرصه بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی رودبار در طول سال‌های متمادی در مناطق مختلف شهرستان به درمان رایگان مردم می‌پردازند.

وی یادآور شد: تلاش فعالان بهداشت و درمان رودبار برای محرومیت‌زدایی با کم‌ترین توقع در دورترین مناطق شهرستان قابل قدردانی است.

عاشوری به نقش فعالان بهداشت و درمان در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اذعان کرد: حضور میدانی پزشکان و فعالان بهداشت و درمان در پشت جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و ارائه خدمات ارزنده به رزمندگان خسارات جانی جنگ را کاهش داد.

وی، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، ارائه و گسترش خدمات به مردم را از اهداف بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد.

فرمانده سپاه رودبار با اشاره به جایگاه بسیج جامعه پزشکی رودبار در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی رودبار توانست رتبه دوم ارائه خدمات درمانی رایگان را در گیلان کسب کند.

وی، خدمات‌رسانی به مناطق محروم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در برطرف کردن محرومیت‌های شهرستان و ارتقای سلامت مردم در مناطق محروم موثر است.

عاشوری افزود: بسیج جامعه پزشکی رودبار با همکاری منسجم و مضاعف شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بهداری سپاه و پزشکان خدوم و پرتلاش اقدام‌های بسیار خوبی را در راستای ارائه خدمات پزشکی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمات‌رسانی به مردم فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: از ظرفیت‌های بسیج جامعه پزشکی برای ارتقای سلامت جامعه استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه رودبار، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم را مهم‌ترین اهداف بسیج جامعه پزشکی رودبار برشمرد و خاطرنشان کرد: رودبار با وجود پراکندگی و وسعت دارای محرومیت‌های بی‌شماری است.

به گزارش فارس، رودبار با داشتن هفت شهر و چهار بخش و بیش از 180 پارچه آبادی یکی از وسیع‌ترین شهرستان‌های گیلان است.

ا‌نتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول