اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم:

هنرمندان بسیجی به دنبال حفظ نشر ارزش‌ها باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم گفت: باید از ظرفیت‌ هنرمندان بسیجی استان در حفظ و اشاعه فرهنگ ناب و ارزش‌های متعالی اسلامی در جامعه بیشتر بهره گرفته شود.

هنرمندان بسیجی به دنبال حفظ نشر ارزش‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ناحیه امام حسین (ع) قم، حجت‌الاسلام محمد موسوی کلانتر  در  جمع  هنرمندان و خبرنگاران بسیجی با اشاره به اینکه بسیج، بستر مناسبی را برای رشد هنر و استعداد جوانان فراهم می‌آورد، اظهار داشت: هر هنرمند بسیجی با ذوق خود، هم می‌تواند پیامی از یک ارزش متعالی را در جامعه منعکس کند و هم استعداد و هنر خود را با تربیت جوانان و نوجوانان علاقمند به انقلاب و ارزش‌های جهاد و شهادت، نشر و گسترش دهد.

وی با تاکید به داشتن مطالعه و نوآوری در بین جوانان بسیجی، آن را یکی از ابزارهای موفقیت و تعالی در کنار هنر و سایر مهارت‌های فردی دانست و با توجه به نامگذاری سال با عنوان حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی گفت: در عرصه هنر هم باید تولید داشته باشیم و اینگونه نباشد که اغلب کارهای جوانان ما کپی برداری از سایرین باشد بلکه با نوآوری و تولید به دنبال کشف سرمایه‌های گمنام نهفته در دل جامعه باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در ادامه به فعالیت و موفقیت چشمگیر خبرنگاران باشگاه خبرنگاران بسیج در این ناحیه اشاره کرد و تولید خبرهای نو را یکی از مهم‌‌ترین هنرهای جوانان فعال در عرصه خبر و رسانه دانست.

وی بر برگزاری دوره‌های تکمیلی در بسیج به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و نیز توانمند سازی بیشتر خبرنگاران بسیج در زمینه تولید و انتشار خبرهای ارزشی در سطح جامعه در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول