اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادر طالب‌زاده تأکید کرد

لزوم اجرای پروژه‌های مشترک با ایتالیا در تبیین تاریخ اسلام در غرب

خبرگزاری فارس: پژوهشگر منتقد سینمای دینی بر لزوم اجرای پروژه‌های مشترک با ایتالیا برای تبیین تاریخ اسلام در غرب تأکید کرد.

لزوم اجرای پروژه‌های مشترک با ایتالیا در تبیین تاریخ اسلام در غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نادر طالب‌زاده ظهر امروز سه‌شنبه در همایش بین‌المللی "دین در آیینه هنر" در همدان با تأکید بر لزوم بزرگداشت شهید مرتضی آوینی اظهار کرد: شهید آوینی تأثیر عمیقی بر تبیین ارزش‌های هشت ساله تاریخ دفاع مقدس داشت که با این وصف باید مورد توجه و تأکید همگان باشد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در کشورهای عربی و اروپایی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی به برکت احیای اسلام اتفاقات بسیار بزرگی رخ داده که در حال حاضر در آستانه تحولات دیگری در این زمینه هستیم که غیر قابل پیش‌بینی است.

پژوهشگر منتقد سینمای دینی با تأکید بر لزوم تبیین تاریخ اسلام در غرب تصریح کرد: این مهم باید در پروژه‌های مشترکی با ایتالیا مورد توجه باشد چرا که در تحقق این هدف بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ما با نظام سلطه مشکل داریم و با مردمان دنیای غرب سر ستیز نداریم، گفت: اگر روشن‌دلی، مهمان‌نوازی و صمیمیت فرهنگ و آداب ما در زبان فیلمسازی هنر نمود یابد به درستی می‌توان با نظام استکباری مقابله کرد.

طالب‌زاده با بیان اینکه استکبار درصدد جنگ‌جو معرفی کردن ایرانیان است، بیان کرد: این رویکرد غرب در نهایت به ضرر خود آنها تمام خواهد شد چرا که مردم غرب به درستی به دروغگو بودن رسانه‌هایشان واقف شده‌اند و می‌دانند که ایران اسلامی جنگ‌طلب نبوده و در راستای انتشار فرهنگ و تمدن اسلامی است.

وی در پایان با بیان اینکه شر غربی‌ها علیه ایران در نهایت گریبانگیر خود آنها خواهد شد، خاطرنشان کرد: معارف بلند دینی حقایقی است که برای تبیین آنها در نسل بشر بار سنیگنی را ایجاد می‌کند که در این زمینه زبان گویای هنر ابزار ارزشمندی در راستای تبیین این دین ارزشی است.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول