اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه روز آینده

آسمانی ابری در برخی نقاط بارش پراکنده در استان اصفهان حاکم است

خبرگزاری فارس: کارشناس‌مسئول پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان اصفهان گفت: طی سه روز آینده آسمانی ابری در برخی نقاط بارش پراکنده در استان اصفهان حاکم است.

آسمانی ابری در برخی نقاط بارش پراکنده در استان اصفهان حاکم است

میترا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با وضعیت هوای استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر نزدیک شدن موج ناپایداری به استان اصفهان است که بر این اساس از امروز بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده از بخش‌های غربی استان آغاز می‌شود.

وی افزود: به تدریج هر چه به آخر هفته نزدیک‌تر می‌شویم فعالیت بارشی سامانه بهتر می‌شود، بنابراین در روزهای پایانی هفته به ‌ویژه پنج‌شنبه و جمعه شاهد بارش در بیشتر نقاط استان هستیم.

کارشناس‌مسئول پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان اصفهان ادامه داد: دما طی 24 ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: آسمان روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و برای روز سه‌شنبه نیز همین وضعیت را انتظار داریم.

سیدان بیان داشت: در روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه‌ابری در برخی ساعات افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان آران و بیدگل با 29 درجه بالای صفر بیشینه دما و ورزنه با یک درجه بالای صفر کمیته دما را در استان اصفهان دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول