اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه اعلام کرد:

نیاز بخش‌های شهرستان میانه به هواشناسی مجزا

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه گفت: با توجه به تفاوت آب و هوای مناطق مختلف شهرستان با آمار و اطلاعات هواشناسی مختلف، نیاز است تا در بخش‌ها هم هواشناسی ایجاد شود.

نیاز بخش‌های شهرستان میانه به هواشناسی مجزا
به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، نادر زارع تالی صبح امروز در نشست کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان میانه، کمبود کارگزاران بیمه را با وجود وسعت این شهرستان از مشکلات موجود در سطح شهرستان خواند و افزود: در مجموع دو کارگزار بیمه در شهرستان موجود است که در این راستا نیاز است تا اختیارات کارگزاران زیادتر شود.
وی با بیان اینکه با کمک مدیریت و مجموعه شهرستان مشکل بیمه محصولات کشاورزی حل شده  است، ادامه داد: اما تاخیر در پرداخت‌ها سبب شده تا کشاورزان برای بیمه محصولات رغبتی نشان ندهند. 
زارع‌تالی پایین بودن میزان غرامت نسبت به خسارت را از دیگر مشکلات خواند و گفت: بخش کندوان ظرفیت بسیار بالایی در بخش کشاورزی دارد و باید به این بخش به دیده شهرستان نگریسته و نیاز است تا از بابت اعتبار و نیرو به بانک‌های کشاورزی شهرستان و کندوان توجه ویژه صورت گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول