اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

شهادت صیادشیرازی روشنگری جامعه را بیشتر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: دشمن با ترور صیادشیرازی و دیگر سرمایه‌های کشور نه تنها به اهدافش نرسید بلکه روشنگری در جامعه را بیشتر کرد.

شهادت صیادشیرازی روشنگری جامعه را بیشتر کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن صبح امروز در مراسم مسابقه ویلچررانی معلولان رودبار که با همکاری اداره بهزیستی و انجمن ضایعه نخاعی این شهرستان در سالن شهدای رودبار برگزار شده است، گره‌گشایی از مشکلات معلولان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند در صدد مشکلات و مسائل معلولان بر آیند و گره‌گشای مشکلات شوند.

وی، معلولان را گنجینه‌های ارزشمند جامعه خواند و بیان کرد: ارزش گذاشتن و قدردانی از خلاقیت‌های این قشر جامعه مهم‌ترین دلیل حضور برای شرکت در این مراسم است.

فرماندار رودبار در ادامه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: مدیران به ویژه بانوان مدیر ما باید از حضرت فاطمه (س) الگو گرفته و در محیط کار و زندگی خود به کار گیرند.

وی، فاطمه زهرا (س) را الگوی رفتاری جامعه معرفی کرد و افزود: معرفی سجایای اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه قرار گیرد.

موذن با اشاره به سالروز شهادت صیاد شیرازی اذعان کرد: سردار شهید صیاد شیرازی فردی بسیجی و متدین بود.

وی، صیاد شیرازی را از سرداران ارزشمند کشور معرفی کرد و یادآور شد: شهید صیاد شیرازی روحیه جهاد گونه‌ای داشت و سردار بسیجی بود.

فرماندار رودبار، گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهیدی مانند صیاد شیرازی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: دشمن با ترور صیاد شیرازی و دیگر سرمایه‌های کشور نه تنها به اهدافش نرسید بلکه روشنگری در جامعه را بیشتر کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: به نفرات برتر این مسابقه 9 نفره در گروه آقایان و بانوان هدایایی اهدا می‌شود.

کاظم ارجمندی، ورزش را رکن اصلی سلامتی دانست و گفت: ورزش و سلامتی رابطه‌ نزدیک با یکدیگر دارند و افراد با روی آوردن به ورزش از بیماری دور می‌مانند.

وی، هفته سلامت را فرصتی برای معرفی اهداف و برنامه‌های بهداشت و درمان در تامین سلامت مردم آحاد جامعه دانست و ابراز کرد: شبکه بهداشت و درمان با تهیه برنامه‌های پزشکی و آموزشی برای آگاه‌سازی مردم جامعه تلاش می‌کند.

ارجمندی، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارگران کارخانه‌ها، اجرای طرح سنجش دانش‌آموزان و برگزاری ویزیت نمازگزاران جمعه را از اهداف و برنامه‌های هفته سلامت در رودبار عنوان کرد.

در پایان این مراسم به نفرات نخست تا سوم مسابقه ویلچررانی هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول