اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

صیاد شیرازی پایبند مرامنامه ولایت و تدین بود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی تا آخرین لحظه عمر با برکت خود مقید و پایبند آرمان ولایت‌پذیری و دینداری بود.

صیاد شیرازی پایبند مرامنامه ولایت و تدین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا صیامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سیزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در اردبیل اظهار داشت: این شهید والامقام چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن سعی کرد در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب الگو و مرامی از خود به نمایش بگذارد که در آن پایبندی به ولایت فقیه، اصول و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عزت‌مندی خون شهدا موج می‌زند.

وی این شهید والامقام را انسان وارسته از تعلقات دنیوی و پیوسته به عالم ملکوت توصیف کرد و گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی فرماندهی توانمند در عرصه جنگ و میدان رزم با هواهای نفسانی و تعلقات دنیوی بود که با وارستگی تمام به آرزوی دیرین خود که همان شهادت در راه اسلام بود دست یافت.

فرمانده تیپ 40 ارتش یادآور شد: منافقان کو‌ر‌دل با شهادت این فرمانده دلاور احساس می‌کردند ستون و بنیه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح متزلزل می‌شود در حالی که امروز صدها صیاد شیرازی در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب تمام هستی و وجود خود را در اختیار مرام‌نامه ارزشمند جمهوری اسلامی ایران گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صیامی به تلاش استکبار جهانی در به زانو در آوردن نظام اسلامی و ایجاد تفرقه در بین نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمنان ما احساس می‌کردند که با تبلیغات رنگین و بی‌سرانجام خود می‌توانند وحدت قوا را در این کشور خدشه‌دار کنند در حالی که با یکپارچگی و تبعیت از فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح ما امروز در اوج آمادگی و دفاع از کیان اسلامی قرار دارند.

این مسئول بیان داشت:‌ برگزاری رزمایش‌های مختلف نظامی نمود روشنی از این توانمندی‌ها و قابلیت‌هاست که سبب شده تا قدرت بازدارندگی ایران اسلامی شهره آفاق شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به آمادگی ارتش در مرزهای آبی، خاکی و مجاهدت بی‌نظیر در سنگر دفاع از دستاوردهای ارزشمند هشت سال جنگ تحمیلی و ایام سپری شده بعد از آن اشاره کرد و افزود: دشمنان ما امروز احساس می‌کنند که هیچ قدرت و توانی برای مقابله با این نظام افتخار‌آمیز ندارند و به همین خاطر به التهاب‌آفرینی در منطقه و ایجاد بدبینی علیه نظام اسلامی پرداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صیامی در پایان سخنان خود اظهار داشت: شجاعت و دینداری از اصلی‌ترین رموز موفقیت ارتش سرفراز در سال‌های اخیر بوده و بر همین اساس ارتش پرصلابت چه در بخش زمینی و چه هوایی و دریایی تلاش می‌کند مدافع اسلام، انقلاب و ملت حق‌بین ایران باشد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول