اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سالروز شهادت صیادشیرازی

امیر دربندی: صیادشیرازی مطیع‌ترین سرباز ولایت و انقلاب بود

خبرگزاری فارس: یکی از هم‌رزمان امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی گفت: این شهید بزرگوار مطیع‌ترین سرباز ولایت و انقلاب بود.

امیر دربندی: صیادشیرازی مطیع‌ترین سرباز ولایت و انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام شامخ امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت این شهید در محل مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی اظهار داشت: ولایت‌پذیری وی در برهه‌های زمانی مختلف بر همگان ثابت شده است.

وی افزود: تقدیرهای مکرر امام خمینی(ره) و هم‌چنین مقام معظم رهبری از صیادشیرازی وی را به این درجه بالا رسانده است.

معاون اسبق روابط عمومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با امیر سپهبد شهید علی صیا شیرازی اشاره و تأکید کرد: بنابر فرمایش معظم‌له، صیادشیرازی مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه انقلاب نهاد همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا در دست داشت.

وی با بیان اینکه انتصاب امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی به فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقارن با سخت‌ترین روز های پیش روی انقلاب بود، ادامه داد: با این حال با پیروی خالصانه صیادشیرازی از امام خمینی(ره) و هم‌چنین ایجاد وحدت در بین نیروهای ارتشی و سپاهی سبب پیروزی‌های قدرتمندانه در عرصه‌های مختلف دفاعی در آن سال‌ها گردید.

دربندی با اشاره به برخی از خصوصیات اخلاقی امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی گفت: حساسیت روی نماز اول وقت یکی از بارزترین مشخصه‌ها در این زمینه بود.

وی اظهار داشت: صیادشیرازی در سخت‌ترین لحظات نماز اول وقت خود را ترک نمی‌کرد و به گفته خودش تمامی موفقیت‌هایش را نیز از همین توجه به نماز اول وقت می‌دانست.

هم‌رزم امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی خاطرنشان کرد: شهادت وی آن‌قدر برای منافقین و رژیم بعث عراق شیرین بود که صبح شهادت صیاد، صدام با مسعود رجوی تماس گرفته و این پیروزی را به وی تبریک می‌گوید.

وی ادامه داد: در این تماس صدام می‌گوید که پرونده این افسر جوان ارتش ایران تا امروز روی میز کار من بود.

دربندی گفت: فردای شهادت صیادشیرازی نیز منافقین در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که ما مرد آهنین ارتش ایران را از این کشور گرفتیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول