اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دوران جنگ:

صیاد شیرازی سرباز مطیع ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرمانده دوران جنگ و همرزم شهید صیاد شیرازی گفت: امیر سپهبد صیاد شیرازی مدافع اسلام و انقلاب، سرباز مطیع و بی‌چون و چرای خط ولایت و امامت بود.

صیاد شیرازی سرباز مطیع ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرتیپ سید تراب ذاکری عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: این شهید والامقام چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن لحظه‌ای از یاد خدا و تبعیت از فرمان ولایت فقیه غافل نبود و از سربازان پا به رکاب خط ولایت فقیه و عاشق و دلسوخته مردم ایران بود.

وی با بیان این‌که این شهید تمام هستی خود را در مسیر آرمان‌هایش قرار داده بود، تصریح کرد: تلاش برای اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و حرکت واحد در پیروی از فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب در دوران جنگ و ضربه زدن به استحکامات و مرزهای دشمن کافر از نشانه‌ها و خصلت‌های شایسته این شهید است که هرگز از یادها و اندیشه‌های پاک فراموش نمی‌شود.

ذاکری از این شهید والامقام به عنوان پیروی‌کننده از فرهنگ بسیجی و رابط مردم با نظامیان و ایجاد فضای همدلی و تفاهم در میدان جنگ با دشمن و صبر و ایستادگی یاد کرد و افزود: منافقان کوردل شایستگی‌های این سرباز ولایت را تحمل نکرده و در حالی که خود او همیشه آرزوی شهادت می‌کرد در نهایت ناجوانمردی این سرمایه ارزشمند انقلاب را از دست ما گرفتند.

این مسئول به برخی از خصلت‌های اخلاقی این شهید اشاره کرد و بیان داشت: صبر، مقاومت، شجاعت و تابع ولایت بودن از برجستگی‌هایی است که از این شهید والامقام انسانی وارسته ساخته بود که همیشه در خدمت به نظام اسلامی و مردم از تلاش و همت شبانه‌روزی فروگذار نبود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروهای مسلح ما امروز در نهایت آمادگی هر حرکت دشمن را به نحوه شایسته رصد می‌کنند تا مبادا کوچک‌ترین حرکت دشمن اسباب برخی نگرانی‌ها را در کشورمان فراهم آورد.

به گزارش فارس، این فرمانده دوران جنگ در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ارتش به عنوان بازوی توانمند ولی فقیه زمان و سربازان خادم آن در نهایت سادگی و شجاعت و تیزبینی همیشه در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب هستند و هیچ وقت عرصه را برای هجمه‌های سنگین دشمن خالی نمی‌کنند.

در این مراسم معنوی که در مسجد قدس اردبیل و با حضور مسئولان ارشد استان اردبیل برگزار شد، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مداحی کرده و یاد و خاطره سپهبد شهید صیاد شیرازی در سیزدهمین سالگرد شهادتش گرامی داشته شد.

نظیر این مراسم در برخی از شهرهای استان اردبیل نیز برگزار شد و یاد و خاطره فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سال 78 به دست منافقان کوردل به شهادت رسید، گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول