اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف

بزرگداشت شهید صیاد‌شیرازی در سیرجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور اقشار مختلف بزرگداشت شهید صیاد‌شیرازی در سیرجان برگزار شد.

بزرگداشت شهید صیاد‌شیرازی در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مراسم بزرگداشت و یادواره ‌شهید سرافراز اسلام ‌سپهبد علی صیاد‌شیرازی ظهر امروز در مسجد جامع شهرستان سیرجان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

هادی بیات فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد‌شیرازی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با خون شهیدانی مانند سپهبد صیاد‌شیرازی که تابع ولایت بود به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: امروز نیز همرزمان این شهید جبهه کفر و استکبار را به زانو در‌ آورده‌اند و ضعف دشمن در برابر نظام اسلامی به خاطر خون سربازانی مانند صیاد‌شیرازی است.

بیات افزود‌: شهید صیاد‌شیرازی در ابتدای حرکت دشمن علیه نظام اسلامی در کردستان به مبارزه با گروهک‌های مطیع فرمان امریکا رفت و پس از آغاز جنگ تحمیلی نیز صحنه‌های عملیات را علیه دشمن هدایت می‌کرد.

وی تصریح کرد: صیادشیرازی مزد و پاداشی غیر از شهادت نداشت، پس از جنگ تحمیلی به دست منافقان کور دل به شهادت رسید تا برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده بماند.

فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان گفت‌: وفاداری تمام‌ ارتشیان و نظامیان به میهن و انقلاب اسلامی و همچنین اطاعت از ولایت‌فقیه و فرماندهی کل قوا همچنان شهید صیاد‌شیرازی است که امروز توانسته به عنوان قدرتی علیه استکبار جهانی بایستد.

بیات عنوان کرد: این اقتدار آن قدر برای جهانیان شیرین است که حرکت‌های توفنده ملت‌ها علیه طاغوتیان و استکبار موجب شده تا انقلاب اسلامی ما در منطقه شکل بگیرد و به پیروزی برسد و شهادت سرداران و شهیدانی مانند صیاد‌شیرازی الگوی مقاومت ملت‌ها شده‌اند. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول