اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

درآمد 192 میلیارد تومانی استان زنجان در سال 90

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: سال گذشته استان زنجان 192 میلیارد تومان درآمد داشت.

درآمد 192 میلیارد تومانی استان زنجان در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته اقدامات چشمگیری در بخش‌های مختلف در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات بزرگی در سطح استان زنجان صورت گرفت، افزود: همه این امور در راستای تحقق فرمان رهبری در زمینه جهاد اقتصادی انجام شد.

استاندار زنجان گفت: در همه امور از قبیل درآمدهای استانی، اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات جاری و ملی اقدامات چشمگیری در استان زنجان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استانی برای تحقق فرمان رهبری در سال جاری نیز برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌اند، افزود: در حال حاضر همه تلاش مسئولان دولت، تحقق شعار سال به نحو احسن در زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه درآمد استانی یکی از امور شاخص برای هر استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: میزان درآمدهای استان زنجان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 32 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه درآمد استان زنجان در سال 89، برابر با 146 میلیارد و 299 میلیون تومان بود، افزود: این مبلغ در سال گذشته به 192 میلیارد تومان رسید.

استاندار زنجان اذعان داشت: در مجموع میزان درآمدهای استانی در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 45 میلیارد تومان افزایش داشت.

 

*اجرای 2468 طرح در استان زنجان

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه عمرانی در استان زنجان اضافه کرد: پروژه‌‌های عمرانی استان زنجان در سال 89، یک هزار و 648 طرح بود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته پروژه‌های عمرانی استان زنجان 2 هزار و 546 مورد بود، اضافه کرد: این تعداد در مقایسه با سال قبل از آن 898 پروژه افزایش داشت.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی استان زنجان از نظر تعداد در مقایسه با سال قبل از آن 53 درصد افزایش داشت.

استاندار زنجان همچنین تصریح کرد: از نظر ارزش ریالی نیز پروژه‌های استان زنجان در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 223 درصد افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث عمران شهری افزود: در این بخش نیز اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال 89، تعداد 10 پروژه در زمینه عمران شهری در استان زنجان وجود داشت، افزود: تعداد پروژه‌های عمران شهری استان زنجان به 246 پروژه رسید.

وی تصریح کرد: تعداد پروژه‌های استان زنجان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 236 مورد افزایش داشت.

استاندار زنجان اذعان داشت: تعداد پروژه‌های عمران شهری استان زنجان در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 24 برابر شده است.

وی همچنین یادآور شد: از نظر ارزش ریالی نیز تعداد پروژه‌های عمران شهری انجام شده در استان زنجان در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 988 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول