اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخسیتن بار صورت می‌گیرد

برگزاری لیگ استانی تکواندو در زنجان

خبرگزاری فارس: لیگ استانی تکواندو برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری لیگ استانی تکواندو در زنجان

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اساس پیشرفت هر ورزش از لیگ‌های استانی آن آغاز می‌شود.

ابوالفضل خدایی با بیان اینکه لیگ استانی منجر می‌شود تا حضور قدرتمندی در لیگ‌های کشوری داشته باشیم افزود: مانند بسیاری از استان‌ها که با برگزاری این لیگ‌ها توانسته‌اند توانمندی‌های خود را چندین برابر کنند در تلاش هستیم لیگ استانی را برگزار کنیم.

وی افزود: لیگ استانی تلفیقی از رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهد بود که برای برگزاری آن فراخوانی به همه باشگاه‌ها داده شده است، که در صورت اعلام آمادگی از اوایل اردیبهشت امسال آغاز می‌شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان در خصوص وضعیت تکواندو استان در لیگ‌های کشور گفت: ما در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان تیم‌هایی در لیگ برتر داریم که پارسال با وجود اعتبارات اندک در مقابل تیم‌هایی همچون دانشگاه آزاد و سایپا که میلیونی هزینه کرده‌اند نتیجه خوبی را کسب کرد.

وی افزود: تیم بزرگسالان استان پارسال به مقام پنجمی رسید و تیم نوجوانان نیز با کسب مقام دوم توانست جواز حضور در تورنمنت بین‌المللی را کسب کند.

خدایی یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت این رشته را توجه به رشته‌های پایه دانست و گفت: بدون شک با برگزاری لیگ استانی در رده‌های سنی پایه استعدادهای درخشان کشف و زمینه‌های شرکت تیم نونهالان استانمان در لیگ‌های کشوری فراهم می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول