اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

صنایع آذربایجان‌شرقی روزانه 7 میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: متوسط مصرف روزانه گاز در صنایع استان برابر 7 میلیون مترمکعب است.

صنایع آذربایجان‌شرقی روزانه 7 میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی ولی‌الله دینی اظهار کرد: بیشترین زمینه فعالیت این شرکت در راستای عینیت بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری در سال جهاداقتصادی، توجه ویژه به بخش‌های زیرساختی نظیر بخش‌های تولیدی و صنعتی بوده بطوریکه جذب بیش از 244 مشترک صنعتی عمده در سال گذشته نشان از عزم راسخ برای رونق اقتصادی استان و افزایش درآمد سرانه خانوار دارد.

وی افزود: در سال گذشته قریب به 13 هزار مشترک در بخش‌های عمومی نظیر تجاری، کسب و خدمات از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده که این امر علاوه بر بهبود کیفی خدمات این بخش‌ها و ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی زمینه‌ساز تحقق اهداف این شرکت در سال جهاداقتصادی شده و در سال جدید نیز گازرسانی به بخش‌های زیرساختی تداوم داشته و این شرکت آمادگی دارد برای تامین سوخت پاک و اشتغالزایی پایدار نسبت به اشتراک‌پذیری متقاضیان بخش‌های صنعتی استان اقدام کند.

دینی ادامه داد: نامگذاری سال جهاداقتصادی از سوی مقام معظم رهبری و نهادینه‌سازی قانون هدفمندی یارانه‌ها و ایجاد تعاملات سازنده با مردم دستاوردهای متعددی برای بخش‌های مختلف از جمله صنایع در پی داشته و منجر به صرفه اقتصادی و کاهش مصرف خانوار و به تبع آن انتقال گاز به بخش‌های زیرساختی بوده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته متوسط مصرف روزانه گاز در صنایع استان برابر 7 میلیون مترمکعب بوده که این رقم در مقایسه با آمار سال‌های قبلی بر افزایش مصرف این حامل انرژی در بخش صنعتی استان اشاره دارد.

این مقام مسئول شرکت گاز استان تصریح کرد: در طی چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری در گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوجود آمده است به نحوی که مقایسه آمار گازرسانی در این بخش‌ها نشانگر اهتمام هر چه بیشتر دولت در تحقق توسعه پایدار است.

دینی ضمن اشاره به همراهی و همکاری مردم استان در تمام زمینه‌های گازرسانی خاطرنشان کرد: جلب رضایت عمومی در رأس امور اجرایی شرکت قرار گرفته چرا که خدمت به مردم بهترین وسیله قدردانی از همراهی آنان بوده و امید است با اجرای راهکارهای لازم در سطوح مختلف و با حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف، گام‌های مؤثری برای ایجاد معیاری منطقی برای مصرف انرژی در سطح استان برداشته و با بهره‌گیری از انرژی گاز در بخش‌های دیگر خصوصاً بخش صنعتی به عنوان زیرساخت اصلی اقتصاد، زمینه‌های لازم به منظور ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی را فراهم سازیم.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول