اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

بیمه مشترکان خانگی گاز گلستان در مقابل حوادث

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بیمه جانی و مالی مشترکین خانگی گاز طبیعی در مقابل حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در سطح استان خبر داد.

بیمه مشترکان خانگی گاز گلستان در مقابل حوادث

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در جمع کارشناسان شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: تمام مشترکان خانگی گاز طبیعی، تحت پوشش بیمه جانی و مالی در مقابل حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی اعم از حوادث انفجاری، آتش‌سوزی و مسمومیت‌ها که به ساکنان و اشخاص ثالث وارد می‌شود قرار دارند.

وی در خصوص نحوه دریافت بیمه فوق افزود: پس از رخداد حادثه، گزارش ناشی از مصرف گاز طبیعی تنظیم شده و تأیید آن توسط سازمان آتش‌نشانی و یا ادارات گاز شهرها به همراه گواهی از شرکت گاز مبنی بر مشترک گاز طبیعی بودن ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ادامه داد: غرامت فوت، از کارافتادگی و نقص عضو طبق قرارداد فیمابین اقدام می‌شود و ارائه نظریه پزشکی قانونی در موارد فوق الزامی است.

سنگدوینی تصریح کرد: هزینه بیمه مشترکان خانگی گاز طبیعی به صورت ماهانه برای مشترکان خانگی شهری هر واحد 500 ریال و برای مشترکان روستایی 250 ریال است که مبالغ مذکور به قبوض صادر شده اضافه و از مشترکان دریافت و به شرکت بیمه ایران پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر یک میلیون و 610 هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند هستند اعلام کرد: در سال گذشته تعداد 55 مورد حادثه رخ داده که 51 مورد منجر به انفجار و آتش‌سوزی شده و 4 مورد دیگر منجر به گاز گرفتگی شده است.

این مسئول در خصوص اطلاع مشترکان از نحوه محاسبه گاز بهاء خانگی خاطر نشان کرد: مشترکان می‌توانند با استفاده از سامانه اینترنتی شرکت گاز گلستان که پرتال محاسبه گاز بهاء در آن طراحی شده، با ثبت اطلاعات مصرف، از رقم گاز بهاء خود اطلاعات لازم را کسب می‌کنند.

این مسئول به اطلاع‌رسانی صورتحساب گاز به صورت الکترونیکی و در قالب پیامک به مشترکان اشاره کرد و متذکر شد: تسریع در روند توزیع و کسب اطلاع به موقع مشترک از وضعیت صورتحساب با توجه به پراکندگی مشترکان عمده، امکان پرداخت الکترونیکی با استفاده از تلفن همراه، ایجاد فرصت زمانی مناسب برای پرداخت صورتحساب، افزایش سطح وصولی و گردش مالی شرکت و کاهش سطح مراجعه به شرکت از فواید اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول