اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

93 درصد جمعیت گلستان از نعمت گاز برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: 93 درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

93 درصد جمعیت گلستان از نعمت گاز برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی سنگدوینی عصر شنبه در جمع مدیران شرکت گاز استان گلستان با بیان برخورداری تمامی 26 شهر استان از نعمت گاز اظهار داشت: 100 درصد جمعیت شهری و 76 درصد جمعیت روستایی و در کل به طور متوسط 93 درصد جمعیت برابر با یک میلیون و 605 هزار و 270 نفر از نعمت گاز بهره‎مند هستند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی شهرهای استان و تعداد 580 روستا از 939 روستایی که قابلیت گازرسانی دارند از نعمت گاز بهره‎مند بوده و همچنین گازرسانی به تعداد 140 روستا نیز در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان رشد 51 درصدی بودجه مصوب سرمایه‎ای سال 1390 نسبت به سال گذشته گفت: بودجه مصوب سرمایه‎ای سال گذشته 531 میلیارد و 411 میلیون ریال بوده که این میزان برای توسعه گازرسانی به شهرها، روستاها، صنایع، محورهای صنعتی، سی‎ان‎جی، احداث ساختمان‎های اداری، پست امداد، بازسازی و مقاوم‎سازی تأسیسات و تجهیزات، خرید کنتور و رگلاتور و ایستگاه‎های صنعتی و همچنین خطوط انتقال به کار می‎رود.

سنگدوینی بیان داشت: در حال حاضر حدود 121 پروژه فعال در شرکت گاز استان در قالب‎های شبکه، انشعاب، ساختمانی، برقی، نصب کنتور و رگلاتور در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خاطر نشان کرد: طی سه دوره سفرهای استانی هیئت دولت به این استان، میزان 717 میلیارد و 608 میلیون ریال بودجه برای توسعه گازرسانی تخصیص یافته است.

وی گازرسانی به شهر مرزی مراوه‎تپه، گازرسانی به 48 روستای کوهستانی صعب‎العبور حاشیه جنگل و مجموعه دوزین مینودشت، گازرسانی به 51 روستای حاشیه جنگل و 100 روستای شرق استان، اجرای خط انتقال گاز به مجتمع بزرگ پتروشیمی و گازرسانی به شهرک‎ها و نواحی صنعتی و روستاهای تا فاصله 15 کیلومتر از خط انتقال را از جمله مهم‎ترین اقدامات صورت گرفته اعلام کرد.

سنگدوینی با اشاره به تحقق شعار دولت مبنی بر محرومیت‎زدایی و مهرورزی متذکر شد: مهم‌ترین مزیت این موهبت الهی جلوگیری از تخریب محیط زیست به ویژه جنگل‎ها، کاهش آلاینده‎های زیست محیطی، سهولت در تأمین آبگرم مورد نیاز که تأثیر بسزایی در مسائل بهداشتی دارد و تسریع در تأمین سوخت مورد نیاز صنایع است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول