اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

عمل به شعار امسال روزنه‌های نفوذ استکبار را می‌بندد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: عمل به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، روزنه‌های نفوذ استکبار را خواهد بست.

عمل به شعار امسال روزنه‌های نفوذ استکبار را می‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد وحیدی در آیین معارفه رئیس آموزش و پرورش جاجرم اظهار داشت: عمل به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی روزنه‌های نفوذ استکبار برای ضربه زدن به مردم ایران اسلامی را خواهد بست و ثابت می‌کند که ملت ایران در عرصه‌های اقتصادی نیز می‌تواند الگوی ملت‌های در حال توسعه به ویژه برای کشورهای دنیای اسلام باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در عرصه تحول بنیادین افزود: آموزش و پرورش در سال جاری به نگاه‌های تحولی در سند بیش از سال‌های گذشته جامه عمل خواهد پوشید.

وحیدی اجرای ساختار 3-3 -6 را مهم‌ترین کار آموزش و پرورش در سال تحصیلی 92 – 91 عنوان کرد و افزود: نیروی انسانی کارآزموده و فرهیخته و پشتوانه خوب از سوی استاندار و فرمانداران شهرستان‌ها و مناطق استان اجرای این ساختار را در استان آماده ساخته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: ابراهیم قادری، رئیس جدید آموزش و پرورش جاجرم از بسیجیان و ایثارگران این شهرستان بوده و چهره مقبول و مورد وفاق فرهنگیان این شهرستان است.

وی همچنین طی مراسمی با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و مسئولان محلی منطقه بام و صفی‌آباد علیرضا قرایی را به عنوان رئیس آموزش و پرورش منطقه بام و صفی‌آباد معرفی کرد.

وی با اهدای لوح تقدیر به رئیس آموزش و پرورش شهرستان جاجرم از وی که شش سال متوالی مسئولیت آموزش و پرورش این شهرستان را بر عهده داشت و به افتخار بازنشستگی نائل شد، قدردانی کرد.

قادری رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان جاجرم دارای مدرک لیسانس با 26 سال تجربه آموزشی و قرایی رئیس آموزش و پرورش منطقه بام وصفی‌آباد دارای مدرک لیسانس با بیش از 20 سال تجربه آموزشی است.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول