اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت اجتماعی و انتظامی استان همدان:

بهره‌مندی 2 هزار و 100 خانواده از خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاونت اجتماعی و انتظامی استان همدان گفت: 2 هزار و 100 خانواده از خدمات مشاوره‌ای مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان در ایام نوروز بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 2 هزار و 100 خانواده از خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی در ایام نوروز

علیرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در رابطه با ارائه خدمات مشاوره‌ای در ایام نوروز اظهار داشت: 2هزار و 100 خانواده در ایام تعطیل نوروز از خدمات مشاوره‌ای مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان برخوردار شدند.

وی بیان داشت: با توجه به حجم مسافرت‌های نوروزی و مشکلات احتمالی سفر برای هموطنان و تعطیلی برخی نهادها و مراکز مشاوره، مرکز مشاوره نیروی انتظامی در ایام تعطیل نوروز به شکل گسترده و فعال در ورودی‌های شهر، مراکز تفریحی، پارک‌ها و فضای سبز و کلانتری‌ها و مرکز مشاوره به صورت حضوری و تلفنی به مسافران ارائه خدمات می‌کردند.

معاونت اجتماعی و انتظامی استان همدان عنوان کرد: خدمات مرکز مشاوره از اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال جاری انجام شد.

وی در ادامه گفت: تیم مشاوره‌ای مجرب سازماندهی شده از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در محل‌های مورد نظر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر مشغول به فعالیت بودند.

معاونت اجتماعی و انتظامی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: غالب مشاوره‌ها در زمینه انتظامی، راهنمایی و رانندگی و خانوادگی بوده است که در کنار این خدمات بسته‌های فرهنگی تهیه شده از سوی مشاوران شامل دفترچه راهنما، بروشور و سی‌دی‌های آموزشی به مراجعه‌کنندگان اهدا شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول