اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی خبر داد

انتقال پادگان امام رضا (ع) بیرجند در صورت تحقق وعده‌های مسئولان

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی گفت:‌ در صورتی که وعده‌های مسئولان مسکن و شهرسازی استان به صورت کامل محقق شود کار انتقال کامل پادگان امام رضا (ع) به محل جدید انجام می‌شود.

انتقال پادگان امام رضا (ع) بیرجند در صورت تحقق وعده‌های مسئولان

رضا آذریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در مورد اقدامات صورت گرفته برای انتقال پادگان امام رضا (ع) بیرجند به خارج شهر اظهار داشت: تاکنون دو سوم کار انتقال این مرکز انجام شده است.

وی با بیان اینکه از طرف دیگر هنوز یک چهارم اعتباراتی که قرار بود از سوی مسکن و شهرسازی استان واگذار شود، محقق نشده، تصریح کرد:‌ در صورت کامل شدن این اعتبارات کار انتقال کامل این مرکز انجام می‌شود.

*پادگان نهبندان و قاینات در حال ساخت است

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی در مورد ساخت پادگان‌های جدید در استان اظهار داشت: در شهرستان نهبندان و قاینات این پادگان‌ها در حال ساخت است که هنوز تکمیل نشده است.

آذریان ادامه داد:‌ اعتبارات ساخت این دو پادگان مربوط به اعتبارات دور چهارم سفر هیئت دولت به استان است که در صورت اختصاص کامل این اعتبارات در کار ساخت این دو پادگان تسریع می‌شود.

وی افزود:‌ همچنین در حال حاضر تعدادی نیرو در این دو مرکز در نهبندان و قاینات مستقر شده‌اند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی به وضعیت کنونی نیروها و تجهیزات ارتش در استان خراسان‌جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از انقلاب تنها مرکزی که از ارتش در این منطقه وجود داشت مرکز آموزشی 04 بیرجند بود.

آذریان ادامه داد: ولی در حال حاضر علاوه بر نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی و پدافند هوایی نیز از مرزهای شرقی ایران در این منطقه محافظت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول