اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان نوده آزادشهر:

ارتش همراه و همگام با نظام حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده پادگان نوده آزادشهر گفت: ارتش همراه و همگام با نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب تمام سعی و کوشش خود را به کار می‌گیرد.

ارتش همراه و همگام با نظام حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدحسین میرتقی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در این روز رژه نیروهای ارتشی به مانند همیشه پرشور و با عظمت برگزار شود و برای دشمنان اسلام و ایران وحشت‌آفرین باشد.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بیش از 2 میلیون نفر از نیروهای ارتشی تحت امر فرماندهی کل قوا راهی جبهه‌ها شدند تا در کنار نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وظیفه حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور را بر عهده داشته باشند که در این راه مقدس و نورانی 48 هزار شهید و بیش از 200 هزار جانباز را تقدیم این انقلاب کردند.

میرتقی از همکاری خالصانه و صادقانه نیروهای ارتشی در دوران بعد از جنگ تحمیلی نیز به نیکی یاد کرد و برگزاری مانورهای مختلف دریایی، زمینی و هوایی را به منظور آماده نگه داشتن نیروهای خود و تقویت سربازان ایران زمین برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب را از ثمرات این رزمایش‌ها برشمرد.

فرمانده پادگان نوده آزادشهر مبارزه با سوداگران موادمخدر در مرزهای شرقی کشور، مبارزه با اشرار منطقه غرب کشور و جلوگیری از ورود و خروج کالاهای قاچاق در مناطق مرزی را از دیگر برنامه‌های ارتش خواند و با اشاره به دستگیری 13 نفر از دزدان دریایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس ارتش جمهوری اسلامی ایران این موفقیت را بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه دفاع از کشور برشمرد.

 

این مسئول لشکر 30 پیاده گرگان را لشکری آماده به خدمت و تحت امر فرماندهی کل قوا برشمرد که می‌تواند در هر زمانی به منظور دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و ایرانی به کمک نظام جمهوری اسلامی ایران بیاید.

اتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول