اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در حرم مطهر امام راحل

ورزشکاران و قهرمانان ارتش با آرمان‌های والای امام تجدید بیعت کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورزشکاران، قهرمانان و مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر امام خمینی بار دیگر با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

ورزشکاران و قهرمانان ارتش با آرمان‌های والای امام تجدید بیعت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، روسای تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه، قهرمانان و ورزشکاران این نیرو با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

مسئولان ورزشی و ورزشکاران و قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی ایران با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب اسلامی تجلیل و بر نقش آفرینی زنان غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف تاکید کردند.

مسئولان ورزشی و قهرمانان و ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی در ادامه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در سر مزار شهدای هفتم تیر به مقام والای شهدا ادای احترام و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق ‌کردند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول