اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

موضوع انتقال پادگان ارتش و زندان تبریز به خارج شهر نگاه منفعت‌طلبانه به مسائل است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: موضوع انتقال پادگان ارتش و زندان تبریز به خارج شهر، نمونه‌ای از نگاه بخشی و منفعت‌طلبانه به مسائل است که موجب شده این مشکل سال‌ها لاینحل باقی بماند.

موضوع انتقال پادگان ارتش و زندان تبریز به خارج شهر نگاه منفعت‌طلبانه به مسائل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه مسکن به ویژه اجرای طرح مسکن مهر اظهار کرد: مشابه این اقدام باید در بخش کشاورزی نیز صورت گیرد که البته این امر با ساختار بوروکراتیک مجموعه جهادکشاورزی میسر نیست و یک حرکت انقلابی را می‌طلبد.

بیگی خاطرنشان کرد: در فراهم کردن زیرساخت‌های کشاورزی و ذخیره منابع آبی کارهای زیادی صورت گرفته و دستگاه‌ها باید با جدیت بیشتری در این موضوع ورود پیدا کنند.

وی با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به علت تلاش برای آسایش و رفاه و امنیت مردم، به برگزاری 20 جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سال 90 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نتیجه این جلسات که در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده حرکت جامع و اثرگذاری در روند پیشرفت طرح‌ها بوده و دلگرمی و امیدواری مردم از این موضوع، ملموس است.

وی با تاکید بر توزیع منابع و اعتبارات برای پیشرفت پروژه‌های استانی تصریح کرد: روسای کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها توجه کنند که به اندازه داشته‌ها و امکانات خود پروژه‌های جدید را آغاز کنند تا اجرای پروژه‌ها به نحوی مدیریت شود که در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین با تاکید بر جامع نگری و پرهیز از بخشی‌نگری افزود: موضوع انتقال پادگان ارتش و زندان تبریز به خارج شهر، نمونه‌ای از نگاه بخشی و منفعت‌طلبانه به مسائل است که موجب شده این مشکل سال‌ها لاینحل باقی بماند.

وی گفت: این دو مکان، فرصت خوبی برای مردم تبریز به شمار می‌‌روند که با نگاه بخشی مدیریت این دو مجموعه امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

بیگی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با دستگاه‌های نظارتی خاطرنشان کرد: هر دستگاهی خود را مصون از نظارت بداند موجب مشکلات عدیده‌ای خواهد شد که سلامت آن دستگاه را زیرسئوال می‌برد. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول