اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده اداره بهداشت و درمان نزاجا:

بافت ‌بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش فرسوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: بافت ‌بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش فرسوده است.

بافت ‌بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش فرسوده است

احمدرضا تاجیک در حاشیه بهره‌برداری از طرح تکمیلی بیمارستان شمس‌الشموس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه شوراهای تجمیعی بسیاری از مشکلات جانبازان را حل کرده است، اظهار داشت: این شوراها در مراحل مختلف در برخی از نقاط کشور تشکیل شده و مشکلات جانبازان و بیماران صعب‌العلاج ارتش جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح تاکنون سبب رضایتمندی جانبازان عزیز شده است، افزود: در گذشته باید افراد دارای مشکلات مختلف در این زمینه تنها به تهران مراجعه کرده و نسبت به بیماری خود اقدام می‌کردند.

فرمانده اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعداد دوره‌های برگزار شده در تهران را بالغ بر 150 مرحله دانست و گفت: در هر دوره حدود 200 تا300 نفر معاینه شده و اقدامات لازم برای آنها انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: از پایان سال 88 تاکنون با بررسی‌های صورت گرفته این شورا برای بیماران صعب‌العلاج در چهار شهر کشور اجرایی شد.

تاجیک تاکید کرد: در همین راستا در سال جاری بیش از 15 هزار نفر تکلیفشان در این زمینه روشن شده است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگ انجام شده در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه به جانبازان و مشکلات مختلف آنها است، عنوان کرد: در همین زمینه کارهای بسیار ارزشمندی توسط مسئولان این نیرو صورت پذیرفته است.

فرمانده اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان‌های این نیرو را از سال گذشته دارای پزشکان فوق تخصص برشمرد و خاطر نشان کرد: همچنین در ارتباط با کارهای پژوهشی نیز گام‌های اساسی توسط متخصصان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی انجام شده است.

وی با اشاره به بافت فرسوده بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: با این حال با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان امر تاکنون اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت پذیرفته است.

تاجیک در ارتباط با بیمارستان اصفهان یادآور شد: برای این منظور بیش از 70 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طرح تکمیلی ساختمان بیمارستان شمس‌الشموس نیز یکی دیگر از افتخارات در این زمینه است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول