اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش:

میثاق نیروی هوایی ارتش با ولایت محکم‌تر شده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش نخستین نیروی مسلحی بود که به امام پیوست، گفت: میثاق نیروی هوایی ارتش با ولایت پس از گذشت 33 سال محکم‌تر شده است.

میثاق نیروی هوایی ارتش با ولایت محکم‌تر شده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عزیز نصیر زاده در حاشیه تجدید میثاق فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ارتباط با تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: تهدید و تحریم‌های دشمنان موضوع جدیدی نیست زیرا در طول سالیان گذشته دشمنان توطئه‌های زیادی علیه این مرز و بوم طراحی کردند و بارها نیز ما را تحریم کردند اما حاصل این تهدیدها رشد و پیشرفت بیش از پیش کشور بود و مطمئنا ما با این تحریم‌ها بیشتر به خودکفایی و پیشرفت می‌رسیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و گوش به فرمان رهبری بودن این نیرو، عنوان کرد: طی سالیان گذشته از سوی دشمنان نظام مشکلات فراوانی پیش پای ایران اسلامی قرار گرفت اما پرسنل نیروی هوایی با آمادگی تمام و گام‌های استوار از حریم ولایت حفاظت کردند.

وی در ادامه در ارتباط با نامگذاری یک روز با عنوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در روز 19 بهمن سال 1357 پرسنل نیروی هوایی علی رغم اینکه فکر می‌کردند به رژیم پهلوی و یا آموزه‌های غربی وابستگی دارند، پیشتاز نیروهای مسلح از رژیم طاغوت جدا شده و به صفوف ملت پیوسته و در رکاب امام خمینی (ره) قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است، همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حسن شاه‌صفی به همراه فرماندهان، معاونان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز نیروی هوایی ارتش به حرم مطهر حضرت امام‌خمینی‌(ره) عزیمت کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان و معاونان این نیرو همه‌ ساله در ایام مبارک دهه فجر، بیعت جاودانه خود را با امام راحل تجدید می‌کنند و با حضور در حرم مطهر معمار بزرگ انقلاب اسلامی، بر ولایت‌مداری خود تاکید می‌ورزد.

از شکننده‌ترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی، حرکت شجاعانه پرسنل نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 1357 بود که به حق می‌توان آن را از ایام الله نامید. در این روز، نظامیان متعهد نیروی هوایی، با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی در مدرسه رفاه و بیعت با حضرت امام، سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانیدند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول