اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ارتش ایران به سلاح ایمان مجهز است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش در جهان است که به سلاح ایمان تجهیز است.

ارتش ایران به سلاح ایمان مجهز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار کارکنان نیروی پدافند هوایی خاتم الانبیاء شهرستان بابلسر در ساری اظهار داشت: همافران نیروی هوایی ارتش در سال 57 برای پیوستن به ملت راه شهادت را در پیش گرفتند.

وی تصریح کرد: ایستادن در برابر کسی که هیچ گونه منطقی ندارد،  تنها با سلاح ایمان امکان پذیر است و همافران ارتش با سلاح ایمان در برابر شاه ایستادگی کردند و گوش به فرمان امام(ره) به مردم پیوستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نداشتن پایگاه مردمی نظام شاهنشاهی را خاطرنشان کرد: با پیوستن نیروی هوایی ارتش به مردم، شاه و ایادی استکبار همه امیدشان برای ماندن در حکومت را از دست دادند.

وی جدایی نیروی‌ هوایی ارتش در زمان پیروزی انقلاب را از بدنه حکومت شاهنشاهی را یک افتخار بزرگ برای ارتش اعلام و یادآور شد: یکی از افتخارات ارتش پذیرش حکومت دینی، اسلامی و پیوستن به مردم بود، زیرا که ارتش در زمان طاغوت برخلاف دستور استکبار حرکت کرد.

طبرسی خطاب به ارتشیان حاضر در مراسم گفت: جایگاه ارتش انقلاب اسلامی بسیار والا است، زیرا شما مدافع ملت آزاده جهان هستید و هدف شما حفظ  سرزمین شیعه است و جایگاه ارتشیان ایران اسلامی درحال حاضر با سربازان رسول الله یکی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه تاکید کرد: ارتش ایران اسلامی متکی به سلاح ایمان است و این ارتش با اتکا به سلاح ایمان در جنگ تحمیلی برابر ارتش‌های دنیا ایستادگی کرد و حقانیت خود را به اثبات رساند.

وی بیان داشت: ممکن است ارتش‌های دنیا ادوات و تجهیزات زیادی داشته باشند، ولی سلاح ایمان ارتش ایران بر پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی در جنگ پیروز شد  و تجهیز به سلاح ایمان تنها مختص به ارتش ایران اسلامی است.

طبرسی در ادامه با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی که در جهان الگوی بسیاری از کشورها شده است، گفت: مردم ایران به برکت پیروی از ائمه، داشتن سلاح ایمان و حمایت نیرو های مسلح بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشتند و با افتخار وارد سی و سومین سال از تاسیس انقلاب اسلامی ایران شدند.

وی با اعلام اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند، یادآور شد: حضور مردم در انتخابات و تظاهرات میلیونی موجب دلگرمی مردم آزاده جهان می‌شود و دلگرم کردن مردم آزاده جهان افتخاری بزرگ برای مردم ایران است.

در ادامه سید صادق پیزاد هاشمی فرمانده پدافند هوایی بابلسر به بیان عملکرد پدافند هوایی در طول 33 سال از انقلاب پرداخت.

انتهای پیام/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول