اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال قزوین اعلام کرد

تعویق در برگزاری مسابقه بسکتبال تکماش قزوین با حریف اصفهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین گفت: مسابقه تیم بسکتبال تکماش قزوین با شهرضا اصفهان به تعویق افتاد.

تعویق در برگزاری مسابقه بسکتبال تکماش قزوین با حریف اصفهانی

مهدی نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دیدار تیم‌های بسکتبال تکماش قزوین و همت شهرضای اصفهان که قرار بود فردا در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شود به تعویق افتاد.

نوروزی با اشاره به اینکه این تصمیم به این خاطر گرفته شد که تیم تکماش سعید باقری یکی از بازیکنان کلیدی و تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد، عنوان کرد: این بسکتبالیست شایسته استان قزوین هم‌اکنون به همراه تیم ملی جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا حضور دارد.

وی یادآور شد: با درخواست کادر فنی تیم بسکتبال تکماش و موافقت فدراسیون بسکتبال کشورمان این دیدار از ساعت 16 عصر روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: از تماشاگران خوب استان قزوین انتظار می‌رود که در بازی روز جمعه تیم تکماش را  همراهی کنند.

وی افزود: تشویق‌های بی‌امان بسکتبالیست‌دوستان هم‌استانی می‌تواند روحیه بازیکنان تکماش را برای این دیدار تا حد ممکن افزایش داده که آنها بتوانند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

نوروزی توانمندی و استعداد بالای بسکتبالیست‌های تیم تکماش را ستودنی توصیف و تصریح کرد: این تیم با برخورداری از بازیکنان بومی و جوانی که دارد قطعا آینده خوبی می‌تواند برای خود و بسکتبال قزوین رقم بزند.

دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین با اشاره به اینکه بازیکنان تیم تکماش با نظرسنجی صورت گرفته، جوان‌ترین تیم حاضر در این مسابقات هستند، یادآور شد: تیم تکماش در مرحله گروهی این مسابقات با کسب 34 امتیاز عنوان ششمی جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین سال 90 را سالی پربار برای بسکتبال استان قزوین برشمرد و گفت: پس از اینکه تیم بانوان استان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر کشور عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، تیم نونهالان بسکتبال استان هم با قهرمانی خود برای نخستین بار در کشور روند موفقیت‌های بسکتبال استان را تکمیل کرد.

نوروزی توجه به استعدادیابی در رده‌های سنی بسکتبال استان قزوین را از مهم‌ترین ارکان این هیئت برشمرد و خاطر نشان کرد: در سالی که پیش رو داریم با استفاده از بازیکنان بومی و با قدرت به پشتوانه‌سازی تیم‌های بسکتبال استان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول