اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم خبر داد

افزایش 20 درصدی مسافران نوروزی شهرستان طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم گفت: ورود مسافران نوروزی به شهرستان طارم در ایام عید امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

افزایش 20 درصدی مسافران نوروزی شهرستان طارم

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به منظور استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده بود، اظهار داشت: در این راستا 17 مدرسه، خوابگاه و میهمان‌سرا در شهرستان طارم آماده پذیرش مسافران و گردشگران بود.

وی با بیان اینکه در مجموع 500 نفر در مدارس و 300 نفر در میهمان‌سرای ادارات اسکان داده شدند، خاطر نشان کرد: راهنمایی مسافران با اکیپ‌های مستقر نیز از دیگر اقدامات شهرستان طارم در استقبال از مسافران نوروزی بود.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه برپایی پست‌های امداد و نجات، اجرای برنامه سلامت و ارائه خدمات درمانی، کنترل مراکز توزیع مواد غذایی، برگزاری طرح ویژه آرامش بهاری در هفت بقعه متبرکه شهرستان طارم و آماده سازی مراکز دیدنی برای بازدید مسافران در روستاها و شهرها از جمله اقدامات مسئولان طارم در ایام نوروز به شمار می‌رود، اضافه کرد: نصب پلاکارت‌های راهنما، زیباسازی شهرها، بازدید روزانه از مراکز خدماتی و اجرای طرح ویژه روز طبیعت از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده در شهرستان طارم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تامین امنیت مسافران نوروزی، تامین نیازهای مسافران از نظر تغذیه و سرویس‌های بهداشتی و حفاظت محیط زیست در ایام نوروز در اولویت برنامه‌های شهرستان طارم قرار داشت، ادامه داد: رضایت‌مندی مسافران از خدمات ارائه شده و ماندگاری بالای آنها در شهرستان طارم و میانگین اسکان دو روزه آنها برنامه‌ریزی‌های سال آینده را هدفمندتر می‌کند.

رجبی همچنین به مشکلات ایجاد شده در ایام نوروز نیز اشاره کرد و افزود: نبود شناخت کافی در مورد شهرستان طارم و جاذبه‌های آن توسط مسافران از مهم‌ترین مشکلات شهرستان طارم در ایام عید بود.

وی همچنین به امداد جاده‌ای در روزهای کولاکی اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: 400 نفر در راه مانده بودند که در روزهای 27 و 28 اسفند ماه در مساجد و منازل مردم میهمان دوست شهرستان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول