اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ناوگان عمومی صورت گرفت

جابه‌جایی 29 درصدی مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد با اتوبوس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام نوروز 29 درصد از مردم و مسافران این استان با اتوبوس، 12 درصد با مینی‌بوس و 59 درصد با سواری‌های ناوگان عمومی جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی 29 درصدی مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد با اتوبوس

مسعود مصدقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در طرح نوروزی سال 91 نزدیک به 99 هزار و 774 نفر مسافر با تعداد 15 هزار و 980 دستگاه ناوگان عمومی جابه‌جا شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به نسبت مشابه نوروز قبل سه درصد افزایش مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی داشته‌ایم.

مصدقی عنوان کرد: در ایام نوروز 29 درصد از مردم و مسافران این استان با اتوبوس، 12 درصد با مینی‌بوس و 59 درصد با سواری‌های ناوگان عمومی جابه‌جا شدند.

وی گفت: در طرح نوروزی 91 شاهد کاهش 50 درصدی تلفات رانندگی بودیم که این موضوع مرهون تلاش همه دست‌اندرکاران به ویژه پلیس راه استان است.

مصدقی بیان داشت: با راه‌اندازی 110 اکیپ کنترل نامحسوس، کنترل تخلفات حادثه‌ساز، کنترل سرعت و سبقت غیر مجاز، ارسال پیامک‌های ایمنی برای رانندگان عبوری، ایجاد محدودیت برای رانندگان عبوری و موتورسواران، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و آرام‌سازی ترافیک نسبت به ارتقاء ضریب ایمنی عبور و مرور محورهای ارتباطی استان اقدام شد.

وی گفت: مجموع تخلفات رانندگی اعمال قانون شده در نوروز 91 در محورهای این استان 17 هزار و 235 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 42.3 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول