اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

کاهش 10 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس همدان

خبرگزاری فارس: مدیریت کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نوروز امسال به دلیل شرایط آب و هوایی استان همدان 10 درصد کاهش مسافر داشتیم.

کاهش 10 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس همدان

عباس حسنی محتشم در گفت‌گو با خبر نگار فارس در همدان اظهار داشت: نوروز امسال 45 هزار و 717 نفر از اقشار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس استان همدان اسکان داده شده است.

وی عنوان کرد: این تعداد از مسافران در سه کلاس مجهز و نیمه مجهز و عادی اسکان داده شدند و همه فرهنگیان و خانواده هایشان به صورت رایگان و با یک وعده غذا در کلاس‌های مجهز اسکان و پذیرایی شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اسکان فرهنگیان به صورت اینترنتی بود، عنوان کرد:افراد غیر فرهنگی نیز به صورت آزاد با ورود به استان اسکان داده شدند و هیچ مشکلی در رابطه با بحث اسکان وجود نداشت.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: نوروز امسال نسبت به سال گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی استان همدان 10 درصد کاهش مسافر داشتیم و 170 میلیون تومان در بحث اسکان برای تجهیز مدارس و کلاس‌ها هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول