اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

حقوق مردم پازوار درباره سد لاستیکی به آنها برگردانده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر گفت: هر چه زودتر حق و حقوق مردم پازوار در شهرستان بابلسر به آنها برگردانده شود.

حقوق مردم پازوار درباره سد لاستیکی به آنها برگردانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمدرضا نادری بعدازظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: مردم منطقه پازوار از هفت سال قبل پیگیر امور مربوط به سد لاستیکی در این منطقه بودند.

وی خاطرنشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان مازندران مصوب شد برای رفاه حال کشاورزان و به دلیل موقعیت استراتژیکی منطقه در کنار رودخانه بابلرود سد لاستیکی احداث شود.

نادری افزود: این طرح به عنوان طرح منطقه  پازوار نوشته شد و برای آن در سال اول 500 میلیون تومان و در سال دوم 300میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد ولی کلنگ این سد به جای پازوار در امیرکلا زده شد و موجب نارضایتی مردم منطقه شد.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: با پیگیری انجام شده در این باره، مسئولان اینگونه بیان داشتند این کلنگ به اشتباه در امیرکلا زده شد و این در حالی است که تمام اعتبار آن از اعتبارات شهرستان بابلسر بوده و شهرستان بابل هیچگونه اعتباری در این باره متحمل نشده است.

این مسئول اذعان داشت: اگر در این باره اشتباهی رخ داده خواهان برگرداندن حق و حقوق مردم پازوار بوده و از مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم هرچه زودتر اقدامات لازم در این باره را انجام دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول